[BC3] Aanpassingen aan een Inwin Q500

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo tweakers...

Ik ben bezig met het modden van mijn Q500, en nu zit ik met een aantal dingen.

1. Is het wijs om de plaat onder de voeding over de gehele kast dicht te maken, zodat ik als het ware 2 aparte kasten boven elkaar heb. Dan heb ik in het bovenste het water+voeding gedeelte, en onderin de rest.
2. Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van nog een aantal extra fans voorin (voor de harddisks)? Ik zat te denken aan 2x8cm of 6x5cm...
3. Hoe kun je makkelijk kabels door een metalen plaat laten gaan (luchtdicht)???

Ik hoor het wel... :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Niemand?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

beetje rustig heh...

je wil niet twee ruimtes, een grootte is veel beter te koelen, dus dan heb je dat luch dichte ook niet meer nodig (stukje rubber) en fans moet zelf te verzinnen zijn;)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Heb je haast ofzo :?

Alle proemn in n drek

• BC3 Victim
Sorry...

''k zal het nie meer doen :'(

Maarre, is het nie beter voor de airflow om beneden een kleiner kastje te hebben en boven eentje...

Zo moet je wel wat meer fans, maar als dan bijvoorbeeld (om een of andere vage reden... moeders bijvoorbeeld) het spulletje bovenin lekt, kan het nie naar beneden...

Verwijderd

grootere ruimtes zijn makkelijker te koelen...
dus, een slimme airflow verzinnen voor je hele kast, mischien juist wel goed om de opening zelfs groter te maken

• BC3 Victim
Aha...

enne, kent er iemand een goedkope autospuiter in omgeving Deventer???

(en nu niet aankomen met gouden gids oid, want die zijn me te duur...)

Pagina: 1