De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
mijn av7 draaid op 105 fsb en dat is voor mijn boardje zo beetje de max.
ik dacht wel eens gelezen te hebben dat de chipset het niet goed deed met hogere fsb en dat de nieuwe a7v met de nieuwe chip set dat wel kan.
ik dacht wel eens gelezen te hebben dat de chipset het niet goed deed met hogere fsb en dat de nieuwe a7v met de nieuwe chip set dat wel kan.
Kheb toch echt nog de oude a7v, heb zeker gewoon veel geluk. Kzal het eens gaan proberen op 121MHZ zodat de pci/agp sloten niet zeiken. Anders wordt het unlocken maar kweet niet of ik die k@nker coolermaster er ooit nog afkrijg, was al veel kracht voor nodig om hem erop te krijgen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
eng heh;)Op vrijdag 18 mei 2001 19:20 schreef GambitRS het volgende:
Kheb toch echt nog de oude a7v, heb zeker gewoon veel geluk. Kzal het eens gaan proberen op 121MHZ zodat de pci/agp sloten niet zeiken. Anders wordt het unlocken maar kweet niet of ik die k@nker coolermaster er ooit nog afkrijg, was al veel kracht voor nodig om hem erop te krijgen.
bwhahaha...... dat ding van mij hangt al bij 101. Oftewel ik kan alleen multiplier overklokken...Op vrijdag 18 mei 2001 16:57 schreef Hiro Shima het volgende:
die van mij haalt de 103 nog niet eens
Hmm ik denk dat de KT133 chipset hier parten speelt. Volgens mij is die gemaakt voor CPU op 100 Mhz en MEM op 133.
Ik kan je vertellen dat mijn A7V133 rev 1.05 stabiel _lijkt_ te zijn op 8.5 * 155 CAS222 en in windows komt op 7 * 171 CAS333
Ik zou eens kijken of het koelen van de northbridge helpt.
Heb je de laatste BIOS erin ?
Ik kan je vertellen dat mijn A7V133 rev 1.05 stabiel _lijkt_ te zijn op 8.5 * 155 CAS222 en in windows komt op 7 * 171 CAS333
Ik zou eens kijken of het koelen van de northbridge helpt.
Heb je de laatste BIOS erin ?
Concrete Loop Watercooling
het heeft niks met koeling te maken. Het is gewoon een brakke chipset (wat dat betreft dan, verder is er niks mis mee)
het is gewoon een kwestie van geluk hebben volgens mij.
het is gewoon een kwestie van geluk hebben volgens mij.
Geen inspiratie
Pagina: 1