[BC3] Winamp knopje op kast

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Laatst zag ik een coole plugin op winamp.com voor een knopje om van track te wisselen onder het gamen... gemaakt werkt echt goed!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
Pics?

• BC3 Victim
Links?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb een plugin die geeft je knopjes op de titelbalk van elk venster dat je open hebt... hoef je niet steeds winamp te maximizen om liedje te skippen:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Mijn draadloze logitech keyboard is ook erg handig...zitten de audio knopjes waar je winamp mee kunt aansturen gewoon op :)

Een heel groot en stoer systeem.

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Op donderdag 17 mei 2001 21:34 schreef Skaah het volgende:
Laatst zag ik een coole plugin op winamp.com voor een knopje om van track te wisselen onder het gamen... gemaakt werkt echt goed!
Ik denk dat je deze bedoelt?

www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=28684&componentFlag=P

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mooi

Die ga ik meteen maken.

Als er nou nog iemand een link geeft waarin staat hoe ik automatisch mijn boxen uit laat gaan als er telefoon is dan ben ik helemaal tevreden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BC3 Victim
Hoe moet je die knop dan maken/aansluiten... ?

Ik zoek namelijk iets om liedjes te wisselen vanuit CS...
Dacht dat er een cs plugin was waarbij je winamp knoppen kon binden... maar das dus niet zo...

• THW Mark
Op donderdag 17 mei 2001 22:01 schreef thedolf het volgende:
Als er nou nog iemand een link geeft waarin staat hoe ik automatisch mijn boxen uit laat gaan als er telefoon is dan ben ik helemaal tevreden.
Moet je wel zeggen wat voor telefoon je hebt, bijdehandje!!! |:-(

• The Dolf
  • Niet online
Op donderdag 17 mei 2001 22:03 schreef M0rk het volgende:

[..]

Moet je wel zeggen wat voor telefoon je hebt, bijdehandje!!! |:-(
Is dat dan nodig? ISDN of analoge telefoon. Ik heb beide.

[off-topic]
en volgens mij wilde je dit |:( ipv dit |:-(
[/off-topic]

[edit2]
typen is moeilijk
[/edit]

Gezocht!
Router

• BC3 Victim
d''r is ok n winamp plugin voor je gamepad/joystick... kun je daarmee je winamp regelen.... ook errug handig

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 22:02 schreef Kerstmanneke het volgende:
Hoe moet je die knop dan maken/aansluiten... ?
Download de file en bekijk de plaatjes.

Je mot gewoon een drukknopje hebben en het ene draadje op het 1e pinnetje aansluiten en de andere op het 4e pinnetje.

• The Dolf
  • Niet online
Klaar

En werkt zeer goed.

Gezocht!
Router

• BC3 Victim
Hmm.. die gamepad dingie doet et alleen met gravis staat er... weet niet of ie het met gewone 2 assige 4 knoppe joypads doet...

Zal wel eens kijken of ik die spullekes allemaal in huis heb... ff knutselen

• BC3 Victim
ok ik hep ook zoon knoppie inmekaar gezet

onder win98 werkt alles perfect, maar onder win2k sp2 krijg ik deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.fdebruin.f2s.com/knop.jpg
:(

iemand een id wat ik hieraan ken doen?

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 20:16

Potatoman

koniwa

Op OK drukken... :P
Serieus, een knopje vind ik nogal overbodig, zeker als er joystick plugins zijn..
Winamp is namelijk het enige waar ik forcefeedback stuurtje nog voor gebruik, handige pedaaltjes in spellen :)

The cyclographing developer

• THW Mark
[ontzettend_off-topic]
Op donderdag 17 mei 2001 22:15 schreef thedolf het volgende:

[..]
Is dat dan nodig? ISDN of analoge telefoon. Ik heb beide.
Ik ging uit van een GSM, dat had het lastiger gemaakt... Kan je niet een auto-opneem proggie op je pc zetten dat je via je mic kan bellen, net zo handig

[/ontzettend_off-topic]

Het knopje is op zich wel leuk, maar dan zou het net iets uitgebreider moeten zijn. Dus met voor en achteruit skippen. En om nou een hele compoort te vernachelen voor 1 knopje... Ze zijn bij mij allebei al in gebruik...

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 21:40 schreef Demoniac het volgende:
Ik heb een plugin die geeft je knopjes op de titelbalk van elk venster dat je open hebt... hoef je niet steeds winamp te maximizen om liedje te skippen:)
Hoe heet die plugin? leuk leuk hebbe hebbe :9~

ik werk nu met een andere plugin waardoor ik met de win+andere toets ook liedjes kan skippen enzo.

Ook een andere leuke plugin is dat winamp uit het beeld schuit wanneer je je muis er niet op hebt.. en hij weer opduikt wanneer je je muis helemaal linksboven in het scherm plaatst... *fancy* :z

• BC3 Victim

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

lama :D
(heb het al)

• BC3 Victim
[url=http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=45901&componentFlag=P[/url]

dit is de control voor i-net explorer

• BC3 Victim
Ofwel als je nog een beetje spaargeldjes hebt liggen kun je de Soundblaster live! platinum kopen. met de bijgeleverde ir afstandsbediening kun je bijna alle programmatjes gebruiken. waaronder winamp ook.

8-)

• _Hades_
  • Laatst online: 21:55
Of met een beetje gekut in de .ini file van de afstandsbediening van een hauppauge tvkaart kan je ook alles bedienen :).

Ik heb net ook ff zo''n knopje gesoldeerd, maar van te voren niet gekeken of dat progje wel eens werkte onder win2000 argh!! :P zit ik weer met zo''n knopje :P.

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
misschien is er ook wel uit te zoeken hoe je een nummer terug gaat (en stoppen, pause, play, etc.) ... dan zou deze plugin pas echt cool zijn?

Lijkt me echt waaaaaanzinnig cool met een lcd''tje (en dan een paar knoppies eronder :)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Servowire
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Deze functie komt in Smartie (die LCD Driver)

Met een extra aansluiting op je Gameport

met papier mache kun je alles maken!!

• Gugger
  • Laatst online: 17-07 21:29
Waarom niet gewoon Dreamkeys gebruiken??? Ik heb gewoon F9 t/m F12 als prev, nxt, stop en play. Werkt perfect.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Handig proggie :).
Als er nou ook een werkende windows 2000 versie zou zijn, dan haal ik meteen m''n voetpedaal uit de garage, en sluit ''em aan op de compoort :P.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:09

Blauw

De Schreeuw

Op zaterdag 19 mei 2001 12:09 schreef Gugger het volgende:
Waarom niet gewoon Dreamkeys gebruiken??? Ik heb gewoon F9 t/m F12 als prev, nxt, stop en play. Werkt perfect.
Link? :?

• itsme
  • Niet online
Ik ken deze plugin, ik vond het zelf ook wel een leuk progie alleen vond ik 1 knop zo weining. Ik heb daarom zelf een programma geschreven dat dezelfde functies heeft met een paar verschillen:

1. Maximaal 4 knoppen ipv 1
2. Zelf de functie kiezen die moet gebeuren na een druk op de knop.
3. In de systray ipv een klein schermpje.

Indien er geinreseerden zijn zal ik het programma beschikbaar stellen.
De knoppen voor dit programma werken hetzelfde als die voor de eerder genoemde plugin.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• itsme
  • Niet online
Op vrijdag 18 mei 2001 18:02 schreef Kroetsjov het volgende:
misschien is er ook wel uit te zoeken hoe je een nummer terug gaat (en stoppen, pause, play, etc.) ... dan zou deze plugin pas echt cool zijn?

Lijkt me echt waaaaaanzinnig cool met een lcd''tje (en dan een paar knoppies eronder :)
Mijn Delphi Plugin doet precies dat !!! :)
Alleen moet men elke keer dat men het proggie start de instellingen weer ingeven, ik weet namelijk niet hoe ik ze krijg opgeslagen in een tekst bestand en ze vervolgens were inlees :(
Maar functioneren doet t 100%

Ik heb ook een versie van het programma gemaakt waarbij een alarm afgaat indien de knop aangaat.

De knoppen moeten als volgd worden aangesloten:

Male:
------------
\ 1 2 3 4 5 /
.\ 6 7 8 9 /
..---------

1.........DCD (Data Carrier Detect)
2.........RxD (Receive Data)
3.........TxD (Transmit Data)
4.........DTR (Data Terminal Ready)
5.........GND (Signal Ground)
6.........DSR (Data Set Ready)
7.........RTS (Request To Send)
8.........CTS (Clear To Send)
9.........RI (Ring Indicator)

Schakelaar 1: cts........../ ......... dtrpin: 8 -> 4
Schakelaar 2: dsr........../ ......... dtrpin: 6 -> 4
Schakelaar 3: ri.........../ ......... dtrpin: 9 -> 4
Schakelaar 4: dcd........../ ......... dtrpin: 1 -> 4

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• itsme
  • Niet online
Indien er geintreseerden zijn graag even laten weten op bas_web@hotmail.com

Ik zal het progie zo snel mogelijk beschikbaar stellen op mijn site: www.bkonings.com

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:37

Sharky

Skamn Dippy!

* Sharky vind dit nog het makkelijkst, werkt alleen niet tijdens gamen maar dat doe ik ook niet zo vaak.

Afbeeldingslocatie: http://webgraphics.tmfweb.nl/temp/knopjes.gif

This too shall pass

• itsme
  • Niet online
Zo hij staat online,

Downloaden op www.bkonings.com

• _Hades_
Op zaterdag 19 mei 2001 15:36 schreef bas_konings het volgende:
Zo hij staat online,

Oei, geen goed plan om het te starten onder win2k :P, kreeg ineens vet veel foutmeldingen.

• itsme
  • Niet online
Dat werkt niet (net als die andere progies) omdat windows NT de COM poorten afschermd.

Staat trouwens ook in de readme LEZEN dus !!!

• _Hades_
Op zaterdag 19 mei 2001 16:58 schreef bas_konings het volgende:
Dat werkt niet (net als die andere progies) omdat windows NT de COM poorten afschermd.

Staat trouwens ook in de readme LEZEN dus !!!
Ja ik had t wel gelezen, mar er staat ook bij dat het niet getest is, dus probeer ik het :P

• itsme
  • Niet online
Dat is waar ... maar dan weten we het nu :)
Heb het al aangepast in de readme.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 21:45 schreef seef het volgende:
Mijn draadloze logitech keyboard is ook erg handig...zitten de audio knopjes waar je winamp mee kunt aansturen gewoon op :)
hoe dan, of moet je perse de bijbehorende software installen. Onder win2k pakt ie nl. wel de internetknoppen en zo......

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 13:28 schreef bas_konings het volgende:
Indien er geintreseerden zijn graag even laten weten op bas_web@hotmail.com

Ik zal het progie zo snel mogelijk beschikbaar stellen op mijn site: www.bkonings.com
Vet progje man, morgen ff zo''n schakelaar maken. Werkt wel onder XP in compatible-dinges mode! :)

• Gugger
  • Laatst online: 17-07 21:29
Op zaterdag 19 mei 2001 12:20 schreef Jozzz het volgende:

[..]

Link? :?
http://www.dgdr.com/dreamkeys :7

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• BC3 Victim
Ik heb gewoon een toetsenbord met allemaal extra knopjes :o. Daar werkt winamp ook mee. Kun je track vooruit/achteruit play/pause/stop.

• Servowire
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Mijn programma hiervoor is ook bijna af

functies:
-Winamp Stop/Play/next/prev
-zelf wat kiezen (dus b.v. shutdown ofzo :))

met papier mache kun je alles maken!!

• itsme
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 17:50 schreef m4rt1n het volgende:

Vet progje man, morgen ff zo''n schakelaar maken. Werkt wel onder XP in compatible-dinges mode! :)
Dank je wel voor de tip !!!
zal het in een volgende release opnemen in de readme. Ben nu nog aan t uitvogelen hoe ik de settings kan saven.

Indien iemand een mooie schakelaar maakt post dan hier wat pics !!! wil graag zien wat jullie er van hebben gemaakt.

Verwijderd

[patser_mode]
Heb een irman bij evation gekocht
kan gewoon een ouwe afstand''s bediening(of een nieuwe)gebruiken.
ff zeggen welke knopie je wilt gebruiken voor welke functie en klaar ben je
(ow laten we het niet hebben over de levertijd van dat ding:Z)
maar iedergeval je kan je DVD en winamp gewoon besturen ook al zit je bv te CS''en:)
[/patser_mode]

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:49
Op zaterdag 19 mei 2001 15:36 schreef bas_konings het volgende:
Zo hij staat online,

Hee thnx man! Zoiets zocht ik nog. Ik heb zelf wel iets geprutst in C++ maar daar is weinig uit gekomen. Is er trouwens niet een manier om het in W2K wel werkend te krijgen? Dat zou het allemaal nog mooier maken nl. Nogmaals thnx >:)

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 22:56 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Dank je wel voor de tip !!!
zal het in een volgende release opnemen in de readme. Ben nu nog aan t uitvogelen hoe ik de settings kan saven.

Indien iemand een mooie schakelaar maakt post dan hier wat pics !!! wil graag zien wat jullie er van hebben gemaakt.
Yw, ben morgen klaar met examens. Ga dan gelijk beginnen. En ik zal dan pics posten :P

• itsme
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 09:20 schreef Escobar het volgende:

.. Is er trouwens niet een manier om het in W2K wel werkend te krijgen? Dat zou het allemaal nog mooier maken nl. Nogmaals thnx >:)
Nee dat gaat helaas niet (met de door mij gebruikte methode) onder windows NT/2000 hier worden de poorten anders behandeld dan onder windows 9x en zijn ze niet direct aanspreekbaar.

• itsme
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 10:37 schreef m4rt1n het volgende:

Yw, ben morgen klaar met examens. Ga dan gelijk beginnen. En ik zal dan pics posten :P
Ik ben benieuwd !!!

Als je een ander topic start met de pics post dat dan ff hier, dan weet ik de foto tenminste te vinden :)

• Dericteur
  • Laatst online: 23-08 12:17
Volgens mij is infrarood veel makkelijker, een ir-poortje op je COM, winlirc installeren

en je hebt veel meer knoppen tot je beschikking dan alleen NEXT

• itsme
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 12:54 schreef Dericteur het volgende:
Volgens mij is infrarood veel makkelijker, een ir-poortje op je COM, winlirc installeren

en je hebt veel meer knoppen tot je beschikking dan alleen NEXT
Met mijn proggie heb je (op dit moment) maximaal vier knoppen ter beschikking die naar eigen inzicht zijn in te stellen.

ik heb een nieuw topic gestart over het proggie:

[topic=183950]

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 12:48 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd !!!

Als je een ander topic start met de pics post dat dan ff hier, dan weet ik de foto tenminste te vinden :)
Okie

• itsme
  • Niet online
Nieuwe versie gereleased www.bkonings.com

Verwijderd

Weet er iemand of er toevallig ook zoiets is voor de goeie ouwe dos machine !? ik heb namenlijk zo`n mp3 speler draaiend op mpxplay ? :)

• BC3 Victim
Weet er iemand of er toevallig ook zoiets is voor de goeie ouwe dos machine !? ik heb namenlijk zo`n mp3 speler draaiend op mpxplay
Eitje. Koop/pak oud toetsenbord. Sloop toetsenbord en soldeer draadjes op de toetsen die je wilt hebben -> knopjes ->klaar!

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 11:50 schreef sebastius het volgende:

[..]

Eitje. Koop/pak oud toetsenbord. Sloop toetsenbord en soldeer draadjes op de toetsen die je wilt hebben -> knopjes ->klaar!
dat gaat er ook heus wel een beetje mooi uitzien !? :?

• BC3 Victim
Ik heb zelf ook zo een progje gemaakt maar dan met lcd en alles erop en eraan. uitbreidbaar tot ontelbaare knopjes als je het zelf wilt :o). Gewoon met een ùController toevallig van Atmel en die met de hardware Uart (serielë poort) verbonden met com van de pc. is heel handig en niet moeilijk zelf te maken. Je moet natuurlijk wel een ùController kunnen programmeren of iemand vinden die deze wilt opsturen.

:D

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 16:50 schreef _Hades_ het volgende:
Of met een beetje gekut in de .ini file van de afstandsbediening van een hauppauge tvkaart kan je ook alles bedienen :).
Ik ben zelf op zoek naar een kit (zelfbouw of koop) waarmee ik met 1 willek. afstandsbediening al mijn apparatuur (tv, video, stereo, pc) kan bedienen (1 IR sensor & 1 transmitter allebei aangesloten op 1 pc com-poort, die het signaal van die afstandsbediening ontvangen, omzetten in het juiste signaal voor het juiste apparaat, en zenden via de IR transmitter, of uiteraard gebruiken om winamp o.i.d. mee aan te sturen.

Iemand al eens zoiets gemaakt? UC-Kmie (you seek me) ICQ#4070040

• BC3 Victim
Heb ik eindelijk alle materialen !!!

Hebben we geen soldeervet of zo...

Het wil allemaal niet hechten :'( :'( :'( :'(

• _Hades_
Op woensdag 23 mei 2001 19:52 schreef Kerstmanneke het volgende:
Heb ik eindelijk alle materialen !!!

Hebben we geen soldeervet of zo...

Het wil allemaal niet hechten :'( :'( :'( :'(
Koop dan goeie tin :). Ik heb van die tin met harskern (ofzo), werkt uitstekend :)

• BC3 Victim
ik ook.. maar werkt ook niet... halve knoppie is al gesmolten door da klote spul...

Die soldeerbout wil ook maar op een bepaalde hoek verwarmen of zo heel vaag ding!

• BC3 Victim
Klaar !!

Wel lache man... knoppie indrukken en hij gaat een liedje verder :)

Over een tijdje ga ik een Play/Stop/Vooruit/terug knoppies ding voorin me kast maken :)

Verwijderd

Ik ben ook maar ff bezig geweest!! >:)

Hier staat het resultaat:
http://members.nbci.com/_MadMaxx/afstand/afstand.htm

werkt echt perfect. Bas Konings my thanx to you!!!!!

• koentjuh
  • Laatst online: 23:00
Op zaterdag 19 mei 2001 17:50 schreef m4rt1n het volgende:

[..]

Hmmz...hier doet ie het toch echt niet in windows xp...heb build 2474, misschien dta het daar aan ligt...ook in compatible mode niet...vaag

• BC3 Victim
haha xtreem dinges,

denk dat als je een foto plaatste je sneller klaar was. }:O

Maar toch zeer mooi ontwerp ;)

8-)

• itsme
  • Niet online
Heb weer een nieuwe versie uitgebracht, beta1. Deze saved de settings in het register, een stuk functioneler dus.

Ook start ie winamp op als er een knop word ingeduwt en winamp runt nog niet.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Kan ik de drie knopjes op me logitech keyboard ook zo programmeren zodat ze als previous|start/pause|next werken? Het gaat dus om die www|mail|search knoppen

• BC3 Victim
Is het eigenlijk ook mogelijk om een play/pauze knoppie te maken die gaat knipperen als je em dan pauseerd ??

Zijn er eigenlijk drukknoppies te koop met een ledje erin die oplicht als je erop drukt of altijd branden? Staat nl wel cool op je kassie

• BC3 Victim
Gewoon een kleine software routine die een overgebleven bitje van die RS232 aanstuurt -> buffertje -> ledje.

Eitje lijkt mij. Knopjes met neon lampje erin: Conrad nr 70 05 03-24, maar die gaan alleen op 220 V...

Wat je wel kunt doen is een plexiglas (ofzo) rondje om het knopje, en daar een ledje achter zetten, dan gloeit het rondom het ledje. Is misschien ook om te :9~...

• BC3 Victim
Ik heb nog wel wat mat-glas, kan ik net zogoed alle knopjes in maken... met een lampie erachter...

Komende week maar weer eens bij Display langs...

Verwijderd

wat dacht je van dit:
winamp aan sturen met een willekeurige afstands bediening??
en dan lul ik niet over kabels maar over die dingen die je nooit meer gebruikt omdat je je oude stereo weggedaan hebt
>:) >:) >:)

Verwijderd

ik zal ff een schemaatje zoeken is misschien wel handig
gewoon een ifra-rood poortje bouwen en software donwloaden : klaar
stond b.t.w. ook in een oude ct-mag
:9 :9

Verwijderd

Of je koopt een degelijk toetsenbord (MS Natural Keyboard PRO) en alle knopjes die jullie willen zitten er al op :Y)

Verwijderd

waar.
maar knutselen is veel leuker
:)

• _Hades_
Op maandag 28 mei 2001 01:22 schreef NightHawk506 het volgende:
ik zal ff een schemaatje zoeken is misschien wel handig
gewoon een ifra-rood poortje bouwen en software donwloaden : klaar
stond b.t.w. ook in een oude ct-mag
:9 :9
Ja, goed plan :) lijkt me vet zo''n dedicated mp3 speler :P

Verwijderd

is echt mega relax man

ik denk dat ik hem maar weer eens ga aansluiten
(was mijn remote kwijt maar ik koop desnoods wel een nieuwe)
:) :)

meer weten?
icq# 70041010
(ben niet vaak op tweakers) sorry for that!!!! |:( |:(

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:49
Op maandag 28 mei 2001 01:36 schreef NightHawk506 het volgende:
is echt mega relax man

ik denk dat ik hem maar weer eens ga aansluiten
(was mijn remote kwijt maar ik koop desnoods wel een nieuwe)
:) :)

meer weten?
icq# 70041010
(ben niet vaak op tweakers) sorry for that!!!! |:( |:(
Jaaaha, betah voor me mp3-speler... maar ik zet ook nog wel van die lekkere knoppies op me kast want is ook wel handig. Weet iemand iets van tiptoetsjes toevallig? Ik bedoel van die dingen die eigenlijk uit eenzelfde vlak bestaan alleen een bollinkje in het plastic en redelijk klein. Kan ik die ook hiervoor gebruiken????

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• itsme
  • Niet online
Mijn mail problemen zijn nu opgelost, ik ben dus weer bereikbaar op bas@minddigger.com :)

Verwijderd

nogmaals als je intresse hebt:
contact me opme icq dat praat veel makkelijker dan een forum
# 70041010
;) ;)

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 11:43 schreef Timmy-i het volgende:
Weet er iemand of er toevallig ook zoiets is voor de goeie ouwe dos machine !? ik heb namenlijk zo`n mp3 speler draaiend op mpxplay ? :)
Je hebt geluk! Elektuur heeft nu een schema voor een keyboard IR receiver, waar je dus al je toetsen in kunt programeren met je AB! Dat is nog beter dan knopjes!

Pagina: 1