[BC3] PC in muur mod (dubbele muur met plex glas).

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb al lang een leuke mod in gedachten maar heb de mogenlijkheid niet om ze uit te voeren. Toen ik die beton mod zag wou ik deze wel even posten.

Bouw een dubbele muur (gewoon een 2de muur naast de huidige dus) en maak in de 2de muur een groot gat (grotte van een maxi tower). De binnenkant bewerk me je met aliminium, plaats de PC erin en doe er een plexiglas voor.

Eventueel kan je nog een neon lamp plaatsen of je water door de muur laten flowen.

Have fun :-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Geen slecht idee, dat moet wel knap zijn. Ik ga binnenkort een zoldertje tot een deftige kamer verbouwen.

Als het er ooit van komt dan krijg je hier wel pic''s te zien

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Lijkt me kewl, dan heb je een soort aquarium in je kamer =) waar dan je PC in zit =) Klinkt wel phat, alleen beetje kut dat je een tweede muur met hebben =)

• BC3 Victim
Mh ook wel een goed idee. Je kaarten, ... achter een aquarium steken ipv plex. CD-rom daarboven of onder dan. Pff moet je muur nog dikker zijn he. Het moet natuurlijk geen volledige muur zijn :-)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Wordt je muur wel ineens minimaal 80cm naar voren gehaald! word de kamer een beetje klein van.

Het resultaat lijkt me mooi! Soort B&O idee wordt het dan. Superplat lijkt het!

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 14:27 schreef Razorfist het volgende:
Wordt je muur wel ineens minimaal 80cm naar voren gehaald! word de kamer een beetje klein van.

Het resultaat lijkt me mooi! Soort B&O idee wordt het dan. Superplat lijkt het!
80 cm :?

Zo dik is een mobo niet hoor.. Als je wilt koop je gewoon een 1U mobo en plaats je die in de muur. Of gewoon op de muur, of achter je aquarium, bouw je eigen doorzichtige wasbak met daar onder een comp, ziet er best grappig uit denk ik.

• jwbagger
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

kan dat niet een beetje te warm worden tussen die muren of hoe zit dat? :?

• BC3 Victim
En dan zo''n laptop CDrom netjes plat/schuin wegwerken of gewoon ala B&O in een paneeltje bouwen. En een 80 Gb in de muur voor je MP3''s, en meteen aansluiting voor je tv en en en...

Hee... Als ik ga verbouwen...

Maar als het warm wordt in huis? (of watercooling?)

Verwijderd

Er zijn ook van die mensen hebben inbouwekasten. Daarmee hoef je niet al te veel kloten. ideetje? :)

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 10:20
zo bouw je in de muur je eigen multimedia systeem met tv-out rechtstreeks o je tv...
met DIVX codec...en afstandsbediening en die koeling.
je kamer heeft als je hiervoor geld hebt natuurlijk ook airco. daarvan tab je gewoon een slangetje af. die lucht pomp je langs je pc. stukje lager in de muur een netstopcontactmaken waar de lucht er weer uitkan.. B-)

If you don't stand for something you'll fall for everything

• BC3 Victim
SauronII wie is dat op het plaatje????

ontopic
Is een leuk idee, maar is het niet zo dat je met een niet gesloten kast meer last heb van fouten??? :? , Ik weet dat als ik mijn kast open heb staan ik meer collisions heb met mijn netwerkkaart, radiogolven van buitenaf storen de datasignalen, daarom maken ze de kast van metalen, en niet van kunstof. (kooi van faraday ofzo).

• jwbagger
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op donderdag 17 mei 2001 14:51 schreef mazzl het volgende:
... stukje lager in de muur een netstopcontactmaken waar de lucht er weer uitkan.. B-)
Warme lucht stijgt, dus lijkt me logischer om dan een rooster bovenin de muur te maken ofzo...

• BC3 Victim
Ik had gedacht het moederbord tegen de 2de muur te plakken ipv een muur 80cm dik te maken. En de CDROM, HDD onder deze constructie te plaatsen. Dan zijn je 2 muren 2x20 cm :-)

Fans plaats je aan de andere kant van de muur (andere kamer dus, veel minder lawaai)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

FFF

hmmmm als je toch een aquarium gaat bouwen, kun je hem net zo goed meteen vol met olie gooien :D

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 14:54 schreef Wingman25 het volgende:
SauronII wie is dat op het plaatje????
offtopic:
Laetitia Casta

• hr15
  • Laatst online: 13:09
Olie koelt minder goed en is duurder dan water :(. Het grote vordeel is weer wel dat olie een goede isolator is >:)

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 11:43
Op donderdag 17 mei 2001 16:13 schreef _Dave_ het volgende:
Ik had gedacht het moederbord tegen de 2de muur te plakken ipv een muur 80cm dik te maken. En de CDROM, HDD onder deze constructie te plaatsen. Dan zijn je 2 muren 2x20 cm :-)

Fans plaats je aan de andere kant van de muur (andere kamer dus, veel minder lawaai)
En toen ging je verhuizen... |:(

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op donderdag 17 mei 2001 19:54 schreef mickael het volgende:

[..]

En toen ging je verhuizen... |:(
laat hem nou ff dromen ;)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• answer_man
  • Laatst online: 10:11
en hoe met kabels aan de achterkant :) die moeten er ook nog in he?

Verwijderd

gewoon 19" rack in muur stouwen. Komen de kabels er bij de buren wel weer uit, maar da''s boeiuh... >:)

• BC3 Victim
of je zet je pc op de wc, met de kabels door de muur in de kamer ernaast je monitor, muis en toetsenbord.

voordelen:
- geen herrie (behalve bij het poepen)
- gelijk een stankventilator op de plee.

Pagina: 1