De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als het er ooit van komt dan krijg je hier wel pic''s te zien
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Het resultaat lijkt me mooi! Soort B&O idee wordt het dan. Superplat lijkt het!
Verwijderd
80 cmOp donderdag 17 mei 2001 14:27 schreef Razorfist het volgende:
Wordt je muur wel ineens minimaal 80cm naar voren gehaald! word de kamer een beetje klein van.
Het resultaat lijkt me mooi! Soort B&O idee wordt het dan. Superplat lijkt het!
Zo dik is een mobo niet hoor.. Als je wilt koop je gewoon een 1U mobo en plaats je die in de muur. Of gewoon op de muur, of achter je aquarium, bouw je eigen doorzichtige wasbak met daar onder een comp, ziet er best grappig uit denk ik.
Hee... Als ik ga verbouwen...
Maar als het warm wordt in huis? (of watercooling?)
Verwijderd
met DIVX codec...en afstandsbediening en die koeling.
je kamer heeft als je hiervoor geld hebt natuurlijk ook airco. daarvan tab je gewoon een slangetje af. die lucht pomp je langs je pc. stukje lager in de muur een netstopcontactmaken waar de lucht er weer uitkan..
If you don't stand for something you'll fall for everything
ontopic
Is een leuk idee, maar is het niet zo dat je met een niet gesloten kast meer last heb van fouten???
Warme lucht stijgt, dus lijkt me logischer om dan een rooster bovenin de muur te maken ofzo...Op donderdag 17 mei 2001 14:51 schreef mazzl het volgende:
... stukje lager in de muur een netstopcontactmaken waar de lucht er weer uitkan..
Fans plaats je aan de andere kant van de muur (andere kamer dus, veel minder lawaai)
Verwijderd
Op donderdag 17 mei 2001 14:54 schreef Wingman25 het volgende:
SauronII wie is dat op het plaatje????
Laetitia Casta
En toen ging je verhuizen...Op donderdag 17 mei 2001 16:13 schreef _Dave_ het volgende:
Ik had gedacht het moederbord tegen de 2de muur te plakken ipv een muur 80cm dik te maken. En de CDROM, HDD onder deze constructie te plaatsen. Dan zijn je 2 muren 2x20 cm :-)
Fans plaats je aan de andere kant van de muur (andere kamer dus, veel minder lawaai)
laat hem nou ff dromenOp donderdag 17 mei 2001 19:54 schreef mickael het volgende:
[..]
En toen ging je verhuizen...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
voordelen:
- geen herrie (behalve bij het poepen)
- gelijk een stankventilator op de plee.