Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
40 piek? Hoe lang zijn ze dan?Op donderdag 17 mei 2001 13:29 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
Ik heb rounded kabels van de OC-Shop (ben wat lui) en die zijn vrij lang, zo rond de 70 cm. Mooi afgewerkt ook, en goedkoper dan de gewone ATA-100 kabels bij mijn locale computer boer (40 piek per stuk, en ik had er 3 nodig.. auch).
Hier:
IDE 80 polig UDMA66/100 0.45m ? 10,00
Zijn maar 0.45 meter, maar niet zo duur dus!
Maaruh, ik heb ook kabels bij de OC-shop besteld: ronde kabels belemmeren de airflow minder.
Hier = IAPC, Faculteit Informatica, Universiteit Twente:
http://iapc.cs.utwente.nl
En bij de CIVshop (www.utwente.nl/civ ) zijn ze waarschijnlijk ongeveer even duur, alleen staan de kabels niet op het prijslijstje.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Keep rising....Op donderdag 17 mei 2001 12:59 schreef GrimPie het volgende:
![]()
in de winkel
![]()
Had ik dus al gedaan....
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Bij normale IDE-kabels is dat geloof ik iets van 70-75cm
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dus het kan zeker wel.
Nu heb ik ook rounded kabels van de OC-Shop en ze zijn lang genoeg om in mijn InWinn bigtower te plaatsen.
Mzzl.