If you don't stand for something you'll fall for everything
Koelpasta is nog wel gewoon te krijgen hoor.. Het is ook niet kankerverwekkend ofzo..
En het werkt nog eens een stuk beter als dat spul wat er op je coolermaster zit.. Bovendien kun je die tape maar 1x gebruiken, dus als je ooit wilt upgraden, moet je toch koelpasta gebruiken!!
Dus probeer gewoon een beetje koelpasta aan te komen bij de computerzaak of elektronica winkel..
En het werkt nog eens een stuk beter als dat spul wat er op je coolermaster zit.. Bovendien kun je die tape maar 1x gebruiken, dus als je ooit wilt upgraden, moet je toch koelpasta gebruiken!!
Dus probeer gewoon een beetje koelpasta aan te komen bij de computerzaak of elektronica winkel..
NOOIT een koeler installeren zonder koelpasta.
Het stickertje onder een coolermaster werkt heel slecht.
Dus stickertje eraf halen, even naar de dichtsbijzijnde computerzaak, en daar koelpasta halen.
Die is gewoon te koop, en voor zover ik weet is dat kankerverhaal een fabeltje.
Het stickertje onder een coolermaster werkt heel slecht.
Dus stickertje eraf halen, even naar de dichtsbijzijnde computerzaak, en daar koelpasta halen.
Geen inspiratie
Verwijderd
Volgens mij wel.Op donderdag 17 mei 2001 10:26 schreef martijn12345 het volgende:
Maar ik ga het nog steeds niet innemen.
Gezond zal het niet zijn om in te nemen, maar koelpasta is ook geen zonnebrandcreme...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zolang je het niet op je brood smeert zal het wel meevallen.
En trouwens. Je mag dat spul toch niet met je handen aanraken, want dan komt er vuil en vet in de pasta. En dat is niet bevorderlijk voor je koelprestaties.
En trouwens. Je mag dat spul toch niet met je handen aanraken, want dan komt er vuil en vet in de pasta. En dat is niet bevorderlijk voor je koelprestaties.
Geen inspiratie
Pagina: 1