[BC3] AMD 450@476 big problem!

Pagina: 1
Acties:

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:58
Owke... dit was dus mijn eerste poging tot overklokken. Mijn AMD k6 2 450 mhz op 476 Mhz gooien. Ging goed. In het begin dan.

Ik ben aan het chatten, winamp, outlook en IE. Moet kunne met w2k en 128 meg ram. In 1 x gaat alles hangen, bij mIRC krijg ik de error: Not enough bufferspace. Nu dacht ik, dit komt door het overklokken. Kan dat?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ja, als ie dat vroeger wel goed deed komt het door het overklokken.

Ik zou het niet doen. Die k6 dingen kunnen daar niet goed tegen. En hoe ver je hem ook overklokt, hij blijft toch te langzaam...

Geen inspiratie

Verwijderd

Ja. ;)

Klinkt typisch als een vastgelopen CPU :'(

Verwijderd

Woepus.
Goedenmorgen Martijn ;)

Verwijderd

Och hem er mee mollen zal je niet.
Waar staat de vcore op, heb je die al verhoogd? Ik geloof dattie standaard op 2.40 staat ? Probeer in dat geval 2.5 eens.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:58
Uhm de Vcore staat idd op 2.40 Maar deze AMD is op dit moment mijn enige compie (yeah yeah yeah I know :) maar ik denk dat ik er toch maar weer ff vanaf zie... Dan maar stabiel en 25 hele mhz trager als instabiel

Thnx iig

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Tsjah, bij een k6 is het niet echt de moeite om over te klokken. Het zijn vrij trage processors waar stabiliteit toch iets belangrijker is dan die paar procent winst. De AMD k6 cpu''s worden erg warm. Je moet echt flink gaan koelen als je wat extra''s uit wil persen zonder aan stabiliteit te verliezen.
Pagina: 1