Toon posts:

[BC3] `bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zat net in mijn bios te kijken en zag bij frequency ofzo CPU clock/PCI clock staan.... :)

dit is toch om the OCen? en zo ja waar kan ik hem op zetten? hij staat nu op default.
ik kon kiezen uit 100/30 101/30 enz
tot 120/40 en 130/nogwat...
moet ik het eerst ff precies opschrijven?

Verwijderd

eerst de FAQ lezen! >:)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 23:06
[topic=153312]

| I've got permission to color outside the lines |

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hier kun je de FSB van je moederbord mee instellen, hierdoor veranderd ook de snelheid van je bus, namelijk FSB/3 (dit is dus die 100/30). Als je wilt gaan overklokken door je FSB te verhogen kun je het beste telkens 1Mhz hoger gaan, en kijken of ie wil opstarten. Als je niet meer verder komt, ga je uitgebreid testen door je systeem te stressen met bv. 3dmark en dan hopen dat ie niet crast :) Er staat over dit onderwerp trouwens al veel meer informatie:
Search

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
heb het net gelezen :)

eerst kijken dan typen....

Verwijderd

Topicstarter
nog een domme vraag....
hoe weet ik wanneer ik moet stoppen ? :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 16 mei 2001 22:32 schreef 9marnix9 het volgende:
nog een domme vraag....
hoe weet ik wanneer ik moet stoppen ? :)
Totdat je systeem niet meer stabiel is. Merk je vanzelf zou ik zeggen ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
51 graden na de demo van 3dMark2001 is zeker te warm he?

staat nu op een FSB van 105....

Verwijderd

heb een verhaaltje geschreven over overclocken van mijn Athlon, zie site. deze is net up-ge-date! >:)
Pagina: 1