[BC3] horloge overcloacken!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
ok, en wtf is de zin van deze totaal onzinnige posting????

Verwijderd

Ik ben eens aan experimenteren geweest met mijn ROLEKS horloge (jaja, met KS, nep dus!!). Mijn bedoeling was dat dingetje es ff over te cloacken! Nou is me dat nog gelukt ook! Met een extra chip heel precies solderen en het achterkantje van het horloge te slopen loopt ie nu 2x zo snel! Dat is echt dik cool om te zien alleen zie ik het nut er niet echt van in! Iemand daar nog ideen voor???

Nou heb ik nog wat cools gedaan: Ik heb zelf een brommertje. Nu heb ik op de motor van dit brommertje een p2 366 processortje op aangesloten en mbv wat handig laswerk een display op het stuur gemonteerd! Hij kan nu echt 300 km/h ofzo, mbv die processor en overloacking! De motor wordt dan wel echt SUPER HEET!!! Dat is echt gewoon zooooooo vet! Alleen ik durf er niet echt lang op te rijden: POLITIE!! Dan ben ik gelijk dik de lul. Ik gebruik het gewoon voor de fun en soms ga ik eens ff crossen met snelheden van 250 km/h :):)

iemand anders nog zeldzame dingen overgecloacked?? Laat het weten!

Verwijderd

Ja lekker geloofwaardig 250km/h met een brommertje.
Nee sorry ik geloof van het tweede verhaal geen ene reet. En een processor aansluiten op een brommer slaat al helemaal nergens op.

Dat 1e verhaal weet ik niet of het waar is :P

En trouwens je mag nog geen brommer rijden je bent pas 15!

En het is overclocken niet overcloacken

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:18

scorpionv

This space for rent

Ik cloak je hierbij naar => www.onzinforum.nl

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Jongen.. op wat voor steen ben jij gevallen? |:(

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:53

Flotter

Pelipper!

Ja, ''k heb een Duron 650 processos op m''n telelens gelast, hij gaat nu tot 300 mm ipv 150 |:(

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb het gebit van mijn grootmoeder overclockt! ze eet nu 4.5x sneller!!
Het was wel even prutsen met die atoomvoeding in die kies!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

WTF!!??? Dit is echt waar man!!! Ik zweer het je! ECHT! Ik zal een foto van me brommer plaatsen, morgen, dan kan ik mooi in het licht een foto maken (wel zwart wit want dan kan hij gelijk geproduceert worden) Het ziet er echt heel cool uit!

Verwijderd

Ok ik kan me voorstellen dat je niks te doen hebt.. maar dan kun je toch altijd nog postzegels gaan verzamelen toch?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Op woensdag 16 mei 2001 21:54 schreef masteralbert het volgende:
WTF!!??? Dit is echt waar man!!! Ik zweer het je! ECHT! Ik zal een foto van me brommer plaatsen, morgen, dan kan ik mooi in het licht een foto maken (wel zwart wit want dan kan hij gelijk geproduceert worden) Het ziet er echt heel cool uit!
Duh... foto kan ook met flitser.. foto produceren? tering da''s stoer |:(

Zwartwit?? ja, zo deed je dat begin vorig millennium

pleur topic maar dicht, gaat echt nergens over

Verwijderd

jongen morgen zal ik foto plaatsen en dan zullen jullie zien wat ik met ECHT overcloacken bedoel!

• BC3 Victim
masteralbert, waarom ga je niet gewoon weer met je LEGO spelen?

Dit soort topics zijn echt :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Oke we wachten met smart!

• BC3 Victim
Je weet niet eens dat het overclOcken is ipv overclOAcken...

Verwijderd

Nu je het zegt: Me lego motortje heb ik ook overgecloacked en er een ventilator voor gemaakt en die gebruik ik op dit moment als cooler, werkt goed!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:45
sjeez get a life, ipv dat je nou op loopt te scheppen over niks, sta braaf op van je stoel, loop naar de vijver inkel voor een pomp, pak de fiets naar de autosloperij, en bestel een koper waterblokkie bij de OCshop, en ga eens ECHT knutselen, met je vingers ipv met je fantasie... of spuit je kast ofzo... met opscheppen bereik je alleen dat je uiteindelijk door niemand meer aardig gevonden wordt, en gebanned wordt.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Wuursj

want worst is al bezet

Hier heb ik maar 2 woorden voor: Ram DOOR1 (ik hoop dat jullie dit taalgebruik begrijpen)

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 27-07 22:15
Hahaha! Nog onzinniger dan sommige posts van mij! Cool!

Masteralbert, I salute you! :+

Verwijderd

Ik doe voortaan een Celeron i.p.v. suiker in m''n koffie. Kan ik hem tot 8x sneller drinken. Moet je geen AMD stuff voor gebruiken, dan wordt de koffie veel te heet !!!

Ben ik nou ook zo''n coole overcloacker ???

Verwijderd

tenminste iemand die in me gelooft, Bedankt!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

jonge jonge, da hier nog mense op in gaan man!, gwoon nie op reagere en late valle as un baksteen die topic...

achjah..., puberteit is toegslage bij di jochie, laat um er rustig en vooral EENZAAM overheen kome ;)

I see dead pixels...

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 27-07 22:15
Hahahaha! Dit topic rult!

Douchen met een liquidcooled Duron gaat ook veel sneller! 9646 3DMarks en 5,9MK/sec met }:O!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Blije hansworst.

Freelance tweaker

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Onzin.. je hebt al een waarschuwing dus denk goed na de volgende keer !

Veel plezier op het forum

DIT IS MIJN WEBSITE

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Beetje onzinnig dit allemaal. En onzin willen we niet, daarom gaat deze dicht :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1