Verwijderd
Nou heb ik nog wat cools gedaan: Ik heb zelf een brommertje. Nu heb ik op de motor van dit brommertje een p2 366 processortje op aangesloten en mbv wat handig laswerk een display op het stuur gemonteerd! Hij kan nu echt 300 km/h ofzo, mbv die processor en overloacking! De motor wordt dan wel echt SUPER HEET!!! Dat is echt gewoon zooooooo vet! Alleen ik durf er niet echt lang op te rijden: POLITIE!! Dan ben ik gelijk dik de lul. Ik gebruik het gewoon voor de fun en soms ga ik eens ff crossen met snelheden van 250 km/h :):)
iemand anders nog zeldzame dingen overgecloacked?? Laat het weten!
Verwijderd
Nee sorry ik geloof van het tweede verhaal geen ene reet. En een processor aansluiten op een brommer slaat al helemaal nergens op.
Dat 1e verhaal weet ik niet of het waar is
En trouwens je mag nog geen brommer rijden je bent pas 15!
En het is overclocken niet overcloacken
Fun while it lasted: World Community Grid!
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Het was wel even prutsen met die atoomvoeding in die kies!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Duh... foto kan ook met flitser.. foto produceren? tering da''s stoerOp woensdag 16 mei 2001 21:54 schreef masteralbert het volgende:
WTF!!??? Dit is echt waar man!!! Ik zweer het je! ECHT! Ik zal een foto van me brommer plaatsen, morgen, dan kan ik mooi in het licht een foto maken (wel zwart wit want dan kan hij gelijk geproduceert worden) Het ziet er echt heel cool uit!
Zwartwit?? ja, zo deed je dat begin vorig millennium
pleur topic maar dicht, gaat echt nergens over
Verwijderd
Dit soort topics zijn echt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Masteralbert, I salute you!
Verwijderd
Ben ik nou ook zo''n coole overcloacker ???
achjah..., puberteit is toegslage bij di jochie, laat um er rustig en vooral EENZAAM overheen kome
I see dead pixels...
Douchen met een liquidcooled Duron gaat ook veel sneller! 9646 3DMarks en 5,9MK/sec met }:O!
Veel plezier op het forum
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.