De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kopeuh
hoe duur? ik wil er ook wel een
Audi A8 W12 6.0
hmmmmzz coolOp woensdag 16 mei 2001 21:34 schreef limp_bizkit het volgende:
inwin = :):):):):):):):):):):):)
handig voor campzone!!!!
wie gaat er ook heen?
Audi A8 W12 6.0
Fun while it lasted: World Community Grid!
blaaaat dat duurt zo lang heb ik geen tijd voor....Op woensdag 16 mei 2001 21:36 schreef scorpionv het volgende:
Een koffer natuurlijk, 39,95 bij de Praxis, Gamma, whatever. Echt super handig en leuk om te modden. Ik ben bezig nl
heb ik liever deze
Audi A8 W12 6.0
---
ja ik ga ook naar campzone
hij vraagt toch ook om de mening voor een lan-caseOp woensdag 16 mei 2001 21:43 schreef M0rk het volgende:
Hij is misschien wel mooi, maar lijkt me niet echt heel practisch. Ik zou wel eens willen zien hoeveel ruimte je binnen hebt.. ik heb een midi tower met 2x 3,5" en 3x 5,25" en dat is dus vet te weinig. Dit lijkt mij nog minder...
---
offtopic:
ja ik ga ook naar campzone
en voor een lan case heb je maar een 3,5 rakkie nodig en een 5,25
een hd van 40 gyg of zo (toch alleen maar spellen)
en een brander om je hd leeg te branden (want die willen nog wel eens vol raken op een lan party
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
inwin weet wel hoe ze kassies moet bouwe
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
* jotheman gaat oowk naar campzone, hoe zit da eilik me de casemod tent/uurtje/whatever/enzow?Op woensdag 16 mei 2001 21:35 schreef delyver het volgende:
[..]
hmmmmzz cool
handig voor campzone!!!!
wie gaat er ook heen?
lijkt me wel lachuh, moek nog wel ff nieuw neon lampie hale (damn die dinger breke snel...
xieyaall daar wel!
damn I love those new icons
I see dead pixels...
Verwijderd
Ik ga niet naar compzone waarschijnlijk. misschien ff naar NE2000! is in de buurt van me (Eindhovuhhh!!!!!!!!!)
Erhmmm ... als dat een inwin is eet ik m''n Inwin q500 oplache kassie
inwin weet wel hoe ze kassies moet bouwe
ik vin hem wel gaaf. mooi mobotje erin, kwak ram erin, flinke HDD en een snelle brander is klaar is hennie
Verwijderd
Nou wees maar blij het is een Antec, dus dat scheeld weer een tripje naar de tandarts.Op woensdag 16 mei 2001 22:31 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Erhmmm ... als dat een inwin is eet ik m''n Inwin q500 op
Ps hij is wel bruut, ik zag hem ook al op die site staan maar ik ga voor de Antec 1030-EC
Verwijderd
Erhm... het is dus wel een Inwin, kijk maarOp woensdag 16 mei 2001 23:06 schreef tva_goku het volgende:
[..]
Nou wees maar blij het is een Antec, dus dat scheeld weer een tripje naar de tandarts.
Ps hij is wel bruut, ik zag hem ook al op die site staan maar ik ga voor de Antec 1030-EC
http://www.in-win.com/framecode/index.html
Verwijderd
big-tower.. turbo-tower.. het maakt niet uit.. op een lan van 3/7 dagen staat het toch gewoon..
om dan zo''n lelijke case te nemen waar de hitte je proc om zeep helpt.. nee liever niet =\
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Eeehm ....peper en zout ? of wat sambal ?Op woensdag 16 mei 2001 22:31 schreef NuKeFaCe het volgende:
Is wel goed voor je ijzer-gehalte
Proof : imagecode :http://www.in-win.com/icon/products/t515/silver.jpg
Die heeft tenminste een fatsoenlijke voeding. Die kruimeldief heeft een 145 watt voeding. Beetje athlon + stevige videokaart en je zit aan je max.
Schroef er een leuk handvat op en van die wielen eronder (met rem!

en presto ...Lan-ready
Hij is nie groot maar ook lekker handig als gewone werkmachine.
En je hebt genoeg bays ... Da''s toch ook belangrijk ?
Verwijderd
Ik ben ook bezig. Alleen met koffer van 29,95 bij Conrad (helaas laatst voor 19,95 bij Doeland gezien)Op woensdag 16 mei 2001 21:36 schreef scorpionv het volgende:
Een koffer natuurlijk, 39,95 bij de Praxis, Gamma, whatever. Echt super handig en leuk om te modden. Ik ben bezig nl
De rest van de hardware heb ik al!
Natuurlijk kom ik ook
/me 3DBlaster weet niet hoe hij / me moet gebruiken
pc en koffer in 1 zonder veel modden of tijdverdrijf
MyCom ATX Desktop 300Watt fl 180,00
If you don't stand for something you'll fall for everything
Er staat momenteel een poll op de Campzone website. www.campzone.nlOp woensdag 16 mei 2001 22:20 schreef jotheman het volgende:
[..]
* jotheman gaat oowk naar campzone, hoe zit da eilik me de casemod tent/uurtje/whatever/enzow?
lijkt me wel lachuh, moek nog wel ff nieuw neon lampie hale (damn die dinger breke snel...) maar dan ken ik showen *kuch
*
xieyaall daar wel!
damn I love those new icons
Ja, die zag ik ook in hun folder, zoiets isOp woensdag 16 mei 2001 21:38 schreef delyver het volgende:
[..]
blaaaat dat duurt zo lang heb ik geen tijd voor....
heb ik liever deze
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
w00t, al 19 stemmenOp donderdag 17 mei 2001 15:48 schreef M0rk het volgende:
[..]
Er staat momenteel een poll op de Campzone website. www.campzone.nl
I see dead pixels...
Verwijderd
20!!!!!!!!!!!Op donderdag 17 mei 2001 17:54 schreef jotheman het volgende:
[..]
w00t, al 19 stemmen
gek he? na anderhalve dag op een site die je maar 1 of 2 keer bezoekt... eigenlijk moeten we die poll op tweakers zettenOp donderdag 17 mei 2001 17:56 schreef tva_goku het volgende:
[..]
20!!!!!!!!!!!
overigens is dit allemaal heel erg off-topic
Verwijderd
Ik maak fouten maar jij gaat last hebbe van maag krampOp woensdag 16 mei 2001 22:31 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
eet smakelijk wilt u ''m rauw of moet ik ''m ff frituren voor je?
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Voorgerecht:
Een salade van zalm en inwin-powerknopjes
Hoofdgerecht:
Gefrituurde inwin pc-case met champignons, uitjes en hdd-led dressing
Nagerecht:
Peltier-ijs met verse inwin case-voetjes
Met de complimenten van de chefkok
Goed kouwen, zo''n kast ligt behoorlijk zwaar op de maag.Op woensdag 16 mei 2001 22:31 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Leuk kastje, maar ik zou heb toch echt niet willen hebben, misshcien als je dagelijks naar een lan gaat ok, maar daar moet je echt geen waterkoeling, of een aantal fan''s inbouwen
Ik ben er alleen waterkoeling in aan het bouwen...