Je zegt dat het allemaal blowers zijn. Volgens mij gaat het dan niet goed. 
Maar ''k zal er wel weer langszitten.
Maar ''k zal er wel weer langszitten.
Verwijderd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Geen inspiratie
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Is gemaakt in M$ PaintOp woensdag 16 mei 2001 23:29 schreef RAILGUNNER het volgende:
hoe maak je zo''n cool overzichtje van je kast?
Verwijderd
Verwijderd
Op zo''n manier krijg ik overdrukOp woensdag 16 mei 2001 23:09 schreef martijn12345 het volgende:
Extra toevoeging: Maak een gat in de zijkant van je kast , en zet daar ook nog een 120mm koeler in. Deze fan plaats je zo dat ie zowel over je videokaart blaast als over je processor. Mocht dit te ver uit elkaar liggen, zou ik hem toch maar op de processor richten.
Maar zo''n fan die er echt direct opblaast scheelt ZOOO veel. Meer als al die andere fans bij elkaar.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hehe dus er zijn 3 fans voor uit en 1 voor inOp donderdag 17 mei 2001 18:49 schreef AMADEUZ het volgende:
Fannen zijn allemaal aangesloten op 12V molex. En de voorste 12 cm fan zuigt lucht naar binnen. die 2 achterste 8 cm fan''s blazen de lucht naar buiten.
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
Koelere,Op vrijdag 18 mei 2001 14:35 schreef QuAd-dUnCAn het volgende:
me iceberg slotcoolie is idd stil [30 gulden bij memo computers :P] alleen hi it direct onder me blorb die daardoor overtoeren draait [= klote herrie] blorb makt meer herrie dan vos32
Verwijderd
Ja maar als ik het goed heb heb jij watrkoeling hooi, dus je cpu is dan natuurlijk koeler, je hd is een andere zaak maar die heeft eigenlijk gene koeling nodig, maar je zal wel een koelere temp. willen dan dat je hd is (doordat die warmte afgeeft) genoeg gebabbeld.Op vrijdag 18 mei 2001 11:38 schreef Hooi het volgende:
Misschien.
Bij mij zorgt het er in ieder geval voor dat de chipset temp vrijwel gelijk is aand de kamer temp, en de HD + CPU blijven koeler.
Verwijderd
)Verwijderd
De hoeveelheid CFM wat er in gaat moet er ook weer uitOp vrijdag 18 mei 2001 11:49 schreef Joboskrillo het volgende:
[..]
hehe dus er zijn 3 fans voor uit en 1 voor in
je voeding zuigt ook jajameschien een groot rond gat ik je zij kant maken van je kast en daar nog een fan voor in put maken
Verwijderd
Zegt meneer KOD met een Delta 80HP op z''n cpu, zo''n ding maakt meer kabaal dan een kast vol sunonsOp zaterdag 19 mei 2001 01:41 schreef -KOD- het volgende:
-geklaag over noise van fans-
Verwijderd
Verwijderd
Doel je nou op mij ?Toch vraag ik mij de laatste tijd echt af of er een soort besmettelijke ziekte is...
iedereen met al zijn fannetjes....
1. vraag jezelf eens af of je al die AIRFLOW nodig hebt in je kast. Want zelfs al clock je ver over... hier is zeker sprake van overkill.
2. Wil ik niet stoer zijn met zoveel mogelijke fannen/ laagste TEMP.
3. OF je zoveel kabaal wil tov. die 3% performance winst.
Ik begrijp sommige mensen echt niet meer.....mijn performance is goed, temp laag genoeg om continu aan te staan zonder te crashen, geluid zacht genoeg om nog relax snachts te kunnen internetten of DVD kijken zonder dat je gek wordt van al die fannen...\
Ik denk dat t een HYPE is... maar okay jullie moeten t zelf maar weten....
de mzzl
Verwijderd
Op het eerste gezicht lijkt het dat je een onderdruk hebt in je kast.Op zaterdag 19 mei 2001 01:32 schreef Sn@ke het volgende:
Ok dan ga ik ook maar ff creatief doen)
[afbeelding]