Toon posts:

[BC3] makkelijk make met duron + mobo zonder multiplyer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik op 1 of andere manier het mij zelf makkelijk maken om div instellingen te maken met mij duronnetje 600 (nu @ 900), want ik heb een chaintech 7aja en kan niet met de multiplyer en voltage klote :(.
Ik zat te denken om alle bruggen te slopen en hele kleine draatjes er aan te solderen zodat ik er dipswitches er aan kon hange. Of zo''n adapter, maar die kun je alleen in japan kopen. Andere suggesties? Nee ik koop geen ander mobo :Y)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Bij Viahardware kun je een socket A-adapter bestellen, waarmee je de multiplier van je processor kunt instellen.

http://www.viahardware.com/pkockorder_1.shtm

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

das inderdaad de enige optie.
Ik vraag me af of je trouwens niet tevreden moet zijn met 900 mhz. Heel veel verder komen die Durons toch niet zonder grote aanpassingen (volt. mod, goede koeling)

Geen inspiratie

Verwijderd

sjit hee.... hoe haal jij ooit 972Mhz zonder multiplier settings???

beetje tserk denk ik :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de multiper staan op 9 met een beetje hobbien :) door wat bruggetjes door te blazen >:) met wat stroom. Die adapter is idd wat, maar je kunt er geen voltage meej regelen.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 19:55 schreef gilseboer het volgende:
ik heb de multiper staan op 9 met een beetje hobbien :) door wat bruggetjes door te blazen >:) met wat stroom. Die adapter is idd wat, maar je kunt er geen voltage meej regelen.
bruggen doorblazen met stroom :?

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 17 mei 2001 23:05 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

bruggen doorblazen met stroom :?
Jep .. met genoeg spanning smelten ze wel :9~

Verwijderd

Topicstarter
ze smelten precies in het midden en zijn daarna nog makkelijk te verbinden. Het uitvoeren zelf is niet zo moelijk, gewoon aan een voeding of zelfs huis tuin en keuken adapten op +/- 6 a 7 volt. 2 naalden er aan en met 2 tangetjes ff op het bruggetje houden werkt perfect. Makkelijk dan een dremel of heletijd zitte te rossen met een stanleymes, maar eeh, heeft er nog iemand een oplossing voor mij?
Pagina: 1