[BC3] Koelspul

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo tweakers,

Ik heb nou m''n ma voor moederdag zo''n raar "koelmasker" voor d''r verjaardag gegeven...

En die vloeistof erin is wel geinig... Je doet dat ding in de koelkast, de zooi wordt koud (en blijft koud), en je legt het op je gezicht.

Nou zat ik te denken: Doe dat spul in je waterkoeling, dan hoef je geen pelt meer op je proc, maar laat je die pelt gewoon dat spul weer afkoelen...

Lijkt iemand dit wat???

Het masker ziet er ongeveer zo uit: 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Is in een minuut op. Temperatuur zakt niets of nauwlijks.

One of the animals has left its cage today.

• BC3 Victim
ik denk dat als het geen ijs wordt, en je een radiator met goede 120mm fans gebruikt, het wel kan.

O nee, toch niet, moet zonder mineralen enz zijn (dus demi-water nodig)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb het over een gesloten systeem he...
(en dan geen water meer, alleen dat spul...)

En hoezo moet het zonder mineralen?

• BC3 Victim
Niet meer mensen die hier wat over weten?