De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kan zijn dat je van de msi site het oc bios moet downloaden om je multiplier omlaag te zetten...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Scheelt het trouwens veel in temperatuur, die 133 mhz fsb??
En hoe hoog moet het voltage, als ie stabiel loopt?
ik zou de spanning gelijk op 1.85 zetten, als hij het dan niet doet de boel verlagen.. (multiplier,fsb gewoon omstebeurd proberen)
met het verhogen van je fsb moet je wel uitkijken. het zou kunnen zijn dat je dan pci-kaarten gaat opblazen..
Verwijderd
Alleen is het de vraag of je proc het aan kan, en idd eerst je voltage op 1.85 zetten (liefst ook op je proc, dmv L7 doorverbinden op deze manier: |||| )
Je molt nix, je temp zal gelijk blijven als 100x10
try it and believe it
Je bedoelt die 2 die nog open zijn!
OK, eerst die tering grote Coolermaster eraf slopen!
Bij Frequency/Voltage en die onderste is voor de MP en de 100 is de FSB!
Leer beter lezen man!
nope, ben niet blind. maar bij mij kan ik helemaal niets instellen kwa fsb en mp. alleen maar auto detect dimm/pci clk en spread spectrum modulated instellen. of moet ik me bios updaten?? ik weet het niet hoor want ik heb hem pas sinds gisterOp woensdag 16 mei 2001 20:05 schreef Micronerd het volgende:
Ben je blind ofzo??
Bij Frequency/Voltage en die onderste is voor de MP en de 100 is de FSB!
Leer beter lezen man!
Verwijderd
Na 24 uur 100 stressed gedraaid te hebben is de tem 59 graden. Is nog wel te doen dacht ik