De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verder moet je eens luisteren naar de ''piep-code'' die je moederbord geeft, hieraan kun je bepalen, welk onderdeel niet werkt, dus als je die hier post is er vast wel iemand die kan vertellen waar het voor staat, let even op lange en kort beeps.
succes..
P.S. ik denk niet dat er echt iets kapot is maar dat het gewoon even pielen is en dan weer gaat werken, voorzover ik je daaar gerust mee kan stellen
je komt er vanzelf wel achter als je goed gaat zoeken...
succes ermee.
Geen inspiratie
thanx man gaan we m''n oude coolermaster op het videogeheugen plakken
nu maar hopen dat het dat is...:S
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En ?nu maar hopen dat het dat is...:S
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Klopt. Kan mij ook herinneren dat er een geile truuk was om die kort te sluiten - jumpertje erop?Op woensdag 16 mei 2001 13:27 schreef AcouSE het volgende:
FF een wilde gok, maar ik heb ergens iets gelezen over moederbordjes die per sé een fan op de cpu-fanconnector moeten hebben, anders schakelen ze zichzelf uit... Dat zou het kunnen zijn...
Waarom piept dat moedebord?? Mijn mobo zeg tenminste wat er mis is. Zit er b.v. geen geheugen in zeg die:" Your Memory may have a problem" (leuk he)
Ik zou maar alles nagaan (CPU, geheugen, videokaart). Dit zijn die dingen waarop mobo gaan piepen. (of het gewoon zeggen).
Edit: Daar kan ie natuurlijk niet komen
Sluit je gewoon effe los een cooler aan, bios in, uitschakelen dat ie uitschakeld als er geen fan is, klaar!
Verwijderd
En als dat zo blijkt te zijn, download je een nieuwe bios update... Vanaf YP hebben ze allemaal de functie waarmee je die "no CPU fan" alert kan uitzetten...nu je het zegt... volgens mij heb ik ooit ook zoiets in m''n manual gelezen!
thanx man gaan we m''n oude coolermaster op het videogeheugen plakken .
nu maar hopen dat het dat is...:S
Omdat de melding:Op woensdag 16 mei 2001 14:37 schreef Roman het volgende:
Waarom piept dat moedebord?? Mijn mobo zeg tenminste wat er mis is. Zit er b.v. geen geheugen in zeg die:" Your Memory may have a problem" (leuk he)
"Uw moederbord heeft kortsluiting of uw CPU brand door" een beetje te lang duurt en teveel problemen veroorzaakt. Op deze manier kan een mobo uitgeschakeld staan (veiligheidscircuit) en toch communiceren.
Nu nog kwestie van begrijpen wat hij zegt.