http://www.conrad.nl
in en om het huis -> ventilatoren -> CPU-ventilatoren -> 3e is en 40x40x10mm coolertje!
in en om het huis -> ventilatoren -> CPU-ventilatoren -> 3e is en 40x40x10mm coolertje!
edit:
juiste categorie opgezocht!
juiste categorie opgezocht!
lokale elektronicaboer moet ze wel hebben.
Whatever.
Ik heb er een paar liggen kosten weinig bij mij misschien hebje wat te ruilen .
Mail me maar even op padjesworld@zonnet.nl
Woon overigens in woerden
heb er een stuk 8 liggen nieuw
Mail me maar even op padjesworld@zonnet.nl
Woon overigens in woerden
heb er een stuk 8 liggen nieuw
Bij Conrad ook als restpartij te koop. ff zoeken op ventilatoren en dan CPU-ventilatoren.
1 : Hfl. 4,95
vanaf 3 stuks : Hfl. 3,75
Produktinformatie
Inbouwventilator in mini-uitvoering. Toerentalmeting. Door hoog luchtvermogen, een laag stroomverbruik, door de kleine afmetingen bijzonder geschikt voor de koeling van bouwgroepen, CPUs.
Technische spec.: Voedingsspanning 12 V = · Stroomverbruik 90 mA · Toerental 4200 omw./min. · Afm. (lxbxh) 40 x 40 x 10 mm · Aansluiting via miniatuur-stekker.
1 : Hfl. 4,95
vanaf 3 stuks : Hfl. 3,75
Produktinformatie
Inbouwventilator in mini-uitvoering. Toerentalmeting. Door hoog luchtvermogen, een laag stroomverbruik, door de kleine afmetingen bijzonder geschikt voor de koeling van bouwgroepen, CPUs.
Technische spec.: Voedingsspanning 12 V = · Stroomverbruik 90 mA · Toerental 4200 omw./min. · Afm. (lxbxh) 40 x 40 x 10 mm · Aansluiting via miniatuur-stekker.
Perfectsystems.nl
Die dingen kosten daar zo''n 13 a 14 piek:)
Waar heb je ze eigenlijk voor nodig???
Geforce 2mx ofzo?
Die dingen kosten daar zo''n 13 a 14 piek:)
Waar heb je ze eigenlijk voor nodig???
Geforce 2mx ofzo?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
FF naar Abit meelen dat je fannetje op je Chipset kapot is, sturen ze zo een nieuwe
... Zijn ook 40x40x10 volgens mij
ik heb ze nodig om m''n case nog meer koeling te geven. maar conrad is dus de goedkoopste
thnx all
thnx all
je case koelen doe je door de airflow te verbeteren. En airflow creer je niet met 40mm fannetjes vrees ik.
Denk dat je wat beter moet verzinnen.
Denk dat je wat beter moet verzinnen.
Geen inspiratie
Pagina: 1