[BC3] Een funktionele case-mod.

Pagina: 1
Acties:

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Hallo daar iedereen.
Na een hoop geknoei met mijn kast en een homepage die maar niet wilde werken, is het mij toch gelukt om mijn case-mod te showen.

Er zullen misschien een aantal mensen gaan zeuren dat die kast niet mooi is, maar dat was dan ook niet mijn uitgangspunt.

En de reden dat ik mijn homepage hier ga posten is omdat anders de inbelmensen mij niet meer lief vinden.

Dus klik hier om die zooi te bekijken.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb een vraagje voor je, deze kast is zo lelijk dat het pijn doet aan mijn ogen, ik denk dat je toch maar even hier moet posten wat je bedoeling dan wel was om dit "ding" te maken..
Mischien begrijpen we je dan...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Je moet er van houden...............
denk ik

• bazs2000

bazs2000

Topicstarter
Aaaargh, sorry.
Ja, dat was toch wel stom van mij.
Het was mijn bedoeling een kast te maken die met gewone luchtkoeling de beste prestaties zou hebben.
Dat had ook anders gekunt, maar zelf een kast bouwen is leuker dan zelf een kast kopen.

• BC3 Victim
Apart... Zeer Apart...

Doe mij toch maar gewoon het standaard "Casewindow-met-neonliggies-idee"...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 08:30 schreef bazs2000 het volgende:
Aaaargh, sorry.
Ja, dat was toch wel stom van mij.
Het was mijn bedoeling een kast te maken die met gewone luchtkoeling de beste prestaties zou hebben.
Dat had ook anders gekunt, maar zelf een kast bouwen is leuker dan zelf een kast kopen.
Had je dan niet een standaard kassie kunnen verbouwen???

Verwijderd

sorry maar ik vond''t ook niet mooi (of handig).
Maar nog irritanter is die homepag van je. Al die kutpopups met dat waardeloze commentaar....

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:32
Op woensdag 16 mei 2001 08:33 schreef Deleon het volgende:
sorry maar ik vond''t ook niet mooi (of handig).
Maar nog irritanter is die homepag van je. Al die kutpopups met dat waardeloze commentaar....
Wat een klote pop-ups zeg, volgens mij heeft iedereen een hekel aan pop-ups |:(

Verwijderd

Foto is van zo''n slechte kwaliteit, dat ik er zelfs aan begin te twijfelen of het wel echt is.......

Beetje handig knip&plak werk geeft hetzelfde resultaat :)

• bazs2000

bazs2000

Topicstarter
Idd, ik kan daar ook een balkje van maken zodat die popup niet meer komt.
Maar goed, ik ben al blij dat ie er eindelijk opstaat.

Verwijderd

Hij is wel errrggh... tja... eh.... Groot? :?

Ik denk ook dat je wbt de koeling ook iets anders had kunnen maken maar goed als jij er blij mee bent... PRIMA... :)

ja hoompeegj is inderdaad een tikkie irri...

Verwijderd

Niet voor niets de naam bunkerbouwer zeker.. ;)

• BC3 Victim
Functioneel wel, maar niet mijn smaak...

Ben zelf meer een standaard mod voorstander...

Je kunt misschien de randen wat netter afwerken (rond maken met frees of vijl of natuurlijk flink schuren...)

Verder je site; Loose de popups, verder layout is wat breed, wat smaller is makkelijker te lezen...

Groeten maar weer!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 16 mei 2001 08:36 schreef ramonp het volgende:

[..]

Wat een klote pop-ups zeg, volgens mij heeft iedereen een hekel aan pop-ups |:(
die popus zijn alleen maar leuk om mensen te stangen en dat is volgensmij wel gelukt |:(

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Wat een lelijke bak! Ennee......als je foto''s maakt....doe het dan van ietsje beter kwaliteit...een beetje webcam komt hier ver over heen... DAMN |:(

Verwijderd

Goed, na alle positieve meningen, dan nu de mijne...

GOED ZO!! Je hebt je eigen kast gemaakt. Functioneel? Hoop het wel. So what dat het er niet uitziet als een Lamborghini, als ie maar z''n werk doet. Ik zit ook niet de hele dag naar mijn kast te kijken. Ik wil spelen en werken op mijn comp. Daarom heb ik die van mij ook gemod, wat andere mensen lelijk zouden vinden.

SO WHAT. Als je maar lekkerder koelt en hoger tweakt.

• CBA
  • Laatst online: 21-08 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Het is speciaal, is dat je front van je gewone kast dat je tegen je houten kast gekleefd hebt als deurtje ?

Ik vind het er wel goed uit zien.

En niet iedereen heeft een digicam om mooie pics te schieten.
Ikzelf heb ook een casemod, heb geen webcam of digicam om ook maar een pic ervan te maken, en gewone foto''s trek ik niet van m''n case ;)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• BC3 Victim
Waarom, in gods naam waarom heb jij tijd gestoken in al die pop-ups. En waarom zet je je naam eronder?? Ben jij zo stupide? Haal die plank eens voor je kop weg. En die kast whaahhaaaahaaahaaa !!!!! Wat een aanfluiting. (8>

• bazs2000

bazs2000

Topicstarter
Oké het is mij nu duidelijk wat betreft jullie meningen over mijn kast en mijn page.
Dat die kast niet mooi is dat weet ik en zei het daarom al meteen.
Maar wat betreft die site, dat is een goeie en daar ga ik vandaag aan werken.
Die popups kunnen opzouten.
Maar ik vind het niet terecht dat het als dom word gezien als iemand zijn eigen naam op zijn eigen page gooit.

• BC3 Victim
Je hebt helemaal gelijk, je hoeft niet meteen afgekraakt te worden.

Dat je je naam 100x op een pagina zet zal me echt niks boeien, je haalt de popups weg, dat was het enige irritante... De site ziet er verder prima uit wat mij betreft, er zijn winkels op internet waarvan de site er nog stukken slechter uit zien.

Wat betreft de case mod, er zijn 2 soorten mods, een functionele en een optische. Jij kiest niet voor een mooie kast om mee te slepen naar LAN parties.
Als je kast er functioneel op vooruit is gegaan en aan jouw eisen voldoet dat vind ik het een top case mod! Er zijn ook mensen die een kast niet gebruiken om mee te pronken maar puur vanwege de functionaliteit!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

ik heb dus eerst de reply''s doorgelezen voordat ik de site heb doorgeploegd en ik moet zeggen dat het allemaal reuze meevalt (okee de binnenkant ziet er een beetje vreemd uit), hij koelt dus ook best okee, maar ik zou je toch aanraden ff een nieuwe cooler aan te schaffen dan blijft ie nog wel iets cooler lijkt mij.
ik vind het dus niet eens zo een enorm mislukte kast maargoed het kan natuurlijk altijd beter.

• lexkam
  • Laatst online: 09-01-2013
Hij is origineel! dat wel.
Vooral de plaatsing van je CD ROM / DVD? / Burner vind ik erg functioneel. Ben je werkelijk zo klein dat je die lades zo laag hebt zitten of gebruik je ze als trapje om in bed te klimmen ;)

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
popups :(

gatverdamme, niet mijn smaak

Verwijderd

Hah,
weet je wat mijn (en m''n vriendin) eerste reactie is ?
"Barst, dat is het goede idee. Vergeet dat metalen monster en alle verwoede pogingen om dat stomme ding in een kast / bureau / trolley te zetten. Bouw gewoon een houten kast voor de PC !!!.
Yeahh !!"

Voor al die negativo''s, zo''n stomme casemod met een plaatje en een window is zo blah en standaard en fantasieloos aan het worden. Worden jullie bang van andere nieuwere ideeen ???

Goed, ondertussen, bij de buren...

Helpt je kast ontwerp met de herrie en de temperatuur? Een idee voor optische verfraaing is misschien een deurtje voor de hele voorkant maken van smoke-kleur glas.

Gewoon een glasplaat over de hele voorkant op scharniertjes...

Tof Idee dus :)

Verwijderd

Laterz zul je er ooit met een biertje in den hand hard om kunnen lachen...

• Plague
  • Niet online
Hoe oud is die proc op de voorpagina? Ziet er een beetje versteent uit.... ;)

• spok9
  • Laatst online: 18:41

spok9

Groen...

Heel apart...
Heel groot...
Heel origineel...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Plague
  • Niet online
Toevoeging: Heel lelijk

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Het idee vond ik leuk, alleen de uitwerking niet. Vooral dat frontje van je oude kast. Maak je je eigen kast, zit je NOG naar zo''n stom compu frontje te staren!

• martijn12345
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Op woensdag 16 mei 2001 09:29 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Waarom, in gods naam waarom heb jij tijd gestoken in al die pop-ups. En waarom zet je je naam eronder?? Ben jij zo stupide? Haal die plank eens voor je kop weg. En die kast whaahhaaaahaaahaaa !!!!! Wat een aanfluiting. (8>
JONGE JONGE JONGE. Iemand neemt de moeite om te laten zien wat ie heeft gedaan. Of je het mooi vind of niet is jouw zaak. maar je reactie is om te :r

Hij zegt toch ook niet dat het mooi is, het topic heet FUNCTIONEEL.

Nu wat ik ervan vind. Een heel aardig idee. Zee van ruimte binnenin. Inderdaad heel erg functioneel. Ook als je bijv een keer een waterkoeling wil plaatsen ...

En het uiterlijk, het is niet mooi nee, maar je kunt er echt wel iets van maken.

Ken je niet iemand die een beetje kan paint-brushen ofzo. Laat je er een paar vette tekeningen op maken. Als dat niet mogelijk is kun je hem altijd nog gewoon even spuiten.

Als je hem zwart zou spuiten ofzo ziet het er ook al weer een stuk beter uit...

Het is een goed begin :)

Geen inspiratie

Verwijderd

leuk te zien dat je lekker hebt geklusd. Vind je die cdrom spelers helemaal beneden geen nadeel? Was helemaal bovenaan niet handiger geweest?

Verwijderd

ropstop: anti-rsi. Kom je nog in beweging :)

• Initial G
  • Laatst online: 18:59
irritante site, doe wat aan je lay-out man

• BC3 Victim
Tsja...

tips webpage:
1. houd in je layout rekening met kleinere monitoren
2. gebruik contrast/normale kleuren
3. niet te diep linken/overzichtelijk menu
4. liever geen javascript dan fouten in script
5. geen popups/banners/reclame/prive gegevens

tips casemod:
1. zorg voor lucht in- en uitlaat
2. maak het ''op de groei''
3. zorg dat het er professioneel uit ziet.

complimenten:
1. origineel
2. durf om het zo drastisch aan te pakken

mark.schouten

• tjAb
  • Laatst online: 20-10-2025
leuk geprobeerd...volgende keer beter...
dit vind ik echt nix

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Op woensdag 16 mei 2001 11:58 schreef Plague het volgende:
Toevoeging: Heel lelijk
Ik wou net hetzelfde over jou zeggen! >:)

Verwijderd

Ik wist niet dat koelvinnen konden draaien...
Volgens mij doen dit de bladen van je koeler/fan >:)

• mr_fragle
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Aardig id, maar waarom round je je cables niet :?, en het is idd een kutsite :)
Verder wel origineel en practisch (als je niet lant), behalve de laaggeplaatste cdrom speler :)

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 18:30 schreef mr_fragle het volgende:
Aardig id, maar waarom round je je cables niet :?, en het is idd een kutsite :)
Verder wel origineel en practisch (als je niet lant), behalve de laaggeplaatste cdrom speler :)
Waarom zouden die kabels geround moeten worden?? Plaats genoeg om die flatcables plat te leggen, werkt beter dan rounden en kost nix.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:38

FFF

Je kast is oerlelijk, maar wat boeit dat nou als tweaker zijnde, Je hebt voor weining geld, een lekkere koede kast :D en genoeg ruimte voor waterkoeling etc. Ik heb ook al aan zoiets ged8, alleen dan toch iets mooier :D

Verwijderd

Lelijke site, met een evenzo lelijke case-mod.

Ik wacht op mijn koffer, om zelf een functionele mod te kunnen maken >:)

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

Die website ga ik het al helemaal niet over hebben zeg :r
Pleur de foto''s dan gewoon op internet. Vreselijk.

De "casemod". Yes ik ben ook een casemodder.
Ik heb hier namelijk ook een plank op mijn boekenkast waar ik mijn oude hardware op een hoop gooi. :)

Oer en dan ook OERlelijk.

Verwijderd

doe dan nikz ofzow..

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:11

Destruction

(ex-)Automonteur

Die site doet het niet...

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• BC3 Victim
die site is een beetje kapot hij doet ''t niet :(

Pagina: 1