Als ik de mensen op mijn werk zou vragen om een aluminium case te maken hoe zou die er dan uit moeten zien?
Ik denk zelf aan het gebruik van geborsteld aluminium en waar mogelijk extrusies. Tevens speel ik met de gedachte een voeding hierbij te ontwikkelen zonder fan, maar deze te koelen met een koelblok, al wordt dat wel een beetje prijzig denk ik...
De case zou dan afzonderlijk voorzien worden van twee stille papst ventilatoren op een wat meer strategische plek.
Voordat we hier in de loze uurtjes eens mee aan de slag gaan wil ik graag weten wat de gemiddelde wensen zijn, en wat ie mag kosten.
- formaat? midi of fulltower
- kleur? Alu of anodiseren?
- aantal bays extern?
- aantal bays intern?
Een geheel afwijkende indeling wellicht??
blauwe leds??
Of gelijk maar een dotmatrix backlit met tempen ventilator monitoring en auto shutoff?
Ik denk zelf aan het gebruik van geborsteld aluminium en waar mogelijk extrusies. Tevens speel ik met de gedachte een voeding hierbij te ontwikkelen zonder fan, maar deze te koelen met een koelblok, al wordt dat wel een beetje prijzig denk ik...
De case zou dan afzonderlijk voorzien worden van twee stille papst ventilatoren op een wat meer strategische plek.
Voordat we hier in de loze uurtjes eens mee aan de slag gaan wil ik graag weten wat de gemiddelde wensen zijn, en wat ie mag kosten.
- formaat? midi of fulltower
- kleur? Alu of anodiseren?
- aantal bays extern?
- aantal bays intern?
Een geheel afwijkende indeling wellicht??
blauwe leds??