Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BC3] Molex afknippen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan ik een molexconnector zomaar afknippen om de 12 volt en de aarde te gebruiken, en dan de 5volt gewoon (afgeschermd) ongebruikt laten ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:36
tuurlijk, geen enkel probleem, maar das wel geen propere oplossing als je het mij vraagt, koop liever een connector die op die molex past en sluit dan enkel de draadjes aan die je nodig hebt, veel profesioneler.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11 17:45

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wat was je van plan dan?

Ik heb gisteren me server ff veranderd. :)
De coolers allemaal op 7Volt.
Ik had nog van die verloop stekkers die normaal bij de coolers zitten. Deze heb ik ff een beetje veranderd, alles draait mooi op 7Volt. :7

Whatever.

• BC3 Victim
kan je 220V draden gewoon uit de muur laten steken zonder stopcontact erop?

ja natuurlijk

KAN altijd, maar veilig is het niet....
altijd ongebruikte draden intapen met isolatietape, afdoppen of andere middelen

rolletje tape = 1,-

nieuw systeem kost meer....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 15 mei 2001 09:44 schreef unicorn7 het volgende:
kan je 220V draden gewoon uit de muur laten steken zonder stopcontact erop?

ja natuurlijk

KAN altijd, maar veilig is het niet....
altijd ongebruikte draden intapen met isolatietape, afdoppen of andere middelen

rolletje tape = 1,-

nieuw systeem kost meer....
|:(
Hij zegt toch dat ie ze afgeschermd wil laten bungelen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BC3 Victim
tsja sommige mensen noemen zodanig afgeknipt dat er geen metaal bloot is ook afgeschermd, totdat ze erachter komen dat er toch een klein raakvlak is...

Beter 2x veilig gezegd
dan 1x verkeerd gedaan...

Pagina: 1