De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
tuurlijk, geen enkel probleem, maar das wel geen propere oplossing als je het mij vraagt, koop liever een connector die op die molex past en sluit dan enkel de draadjes aan die je nodig hebt, veel profesioneler.
Wat was je van plan dan?
Ik heb gisteren me server ff veranderd.
De coolers allemaal op 7Volt.
Ik had nog van die verloop stekkers die normaal bij de coolers zitten. Deze heb ik ff een beetje veranderd, alles draait mooi op 7Volt.
Ik heb gisteren me server ff veranderd.
De coolers allemaal op 7Volt.
Ik had nog van die verloop stekkers die normaal bij de coolers zitten. Deze heb ik ff een beetje veranderd, alles draait mooi op 7Volt.
Whatever.
kan je 220V draden gewoon uit de muur laten steken zonder stopcontact erop?
ja natuurlijk
KAN altijd, maar veilig is het niet....
altijd ongebruikte draden intapen met isolatietape, afdoppen of andere middelen
rolletje tape = 1,-
nieuw systeem kost meer....
ja natuurlijk
rolletje tape = 1,-
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op dinsdag 15 mei 2001 09:44 schreef unicorn7 het volgende:
kan je 220V draden gewoon uit de muur laten steken zonder stopcontact erop?
ja natuurlijk
rolletje tape = 1,-
Hij zegt toch dat ie ze afgeschermd wil laten bungelen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
tsja sommige mensen noemen zodanig afgeknipt dat er geen metaal bloot is ook afgeschermd, totdat ze erachter komen dat er toch een klein raakvlak is...
Beter 2x veilig gezegd
dan 1x verkeerd gedaan...
Beter 2x veilig gezegd
dan 1x verkeerd gedaan...
Pagina: 1