Toon posts:

[BC3] Wie gaat er een Athlon 4 halen/overclocken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschie issie al voorbij gekomen, maar wie zijn er allemaal van plan een A4 te halen.... en deze probere over te clocken...??

Ikzelf heb er nog een vraaggie over, ik zit met onderstaand systeem, kan ik hier zo een A4 in doen ... of moet ik allemaal nieuwe dingen kopen ??

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Athlon 4 is voor laptops als het goed is :)

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 22:07

spok9

Groen...

Zo veel geld heb ik niet :(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:19
Op maandag 14 mei 2001 21:40 schreef BOMBER het volgende:
dr komt ook een desktop versie, alleen een stuk later.

ik denk dat ik geen A4 koop, ik wil upgraden voor Drome, en dat is er eerder dan de A4

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Op maandag 14 mei 2001 21:40 schreef BOMBER het volgende:
Niet goed.. de versie die het eerst beschikbaar is, is idd de mobile versie, maar er komen later ook desktop en server versies uit

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Topicstarter
vinnet eigenlijk wel vaag... eerst mobile...

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Op maandag 14 mei 2001 21:45 schreef Tha_Roeltje het volgende:
vinnet eigenlijk wel vaag... eerst mobile...
Dacht ik ook net :)

And now the most interresting part of deze grot

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat is niet vaag, immers, AMD heeft nog geen concurrerende ( k6? nah :) ) cpu op de mobile markt, en op de desktop markt wel, daarom zullen de mobile en server versie van de palomino ( a4 ) eerder gereleased worden :)

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28
Transmeta kwam eerst ook alleen met Laptop-cpu''s. Dit was ook omdat ze een stuk zuiniger omsprongen met energie, wat erg belangrijk is voor een laptop. Daarmee hoopte ze eerst naam te maken in de laptop-markt en daarna (wanneer ze een beetje bekendheid hebben) over te stappen naar de desktop/workstation/server markt.
Ik denk dat dat ook de strategie van AMD is. Ze hebben dan wel al wat bekendheid, maar veel leken (gemiddelde vobis-klant) prefereren nog steeds Intel boven AMD, terwijl de AMD veel voordelen heeft boven een Intel (hoef ik niet uit te leggen voor de Tweakers). Met de Athlon 4 probeert AMD een flink deel van de laptop-markt in te winnen en daarmee laten zien aan de consument dat ze wel degelijk goede produkten maken, met als gevolg ze ook een betere positie krijgen in de desktop/workstation/(in de toekomst)server markt.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Ehh thermo...
Er is ook al een tijdje een Mobile Duron op de markt hoor, maar die zuipt een beetje recources :(
Ik heb er eentje geleverd aan een ex colega van mij, maar die blijkt niet eens een DVD filmpje compleet af te kunnen kijken op een volle batterij...
Het is ook wel een bruut dingetje (192MB, DVD, 700Duron etc.) maar het is toch echt niet goed te noemen.

Ik wil iig wel zo''n Palomino''tje hebben in m''n systeem, de workstation of Desktop versie dan...

Wat ik het leukste vind is dat er nu geen gegronde reden meer bestaat om een P3 i.p.v. een Athlon te nemen.
Hitteproductie en het ontbreken van SSE (fotosoep) zijn geen belemmering meer...
Hij is goedkoper, sneller, heeft minder bugs >:) en meer features.... (MMX+, Enhanched 3Dnow! en superscalar FPU)
Nu ben je gewoon koppig als je nog voor een P3 gaat!

• ReseTTim
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb nog een heel pak A4 ergens rond de 200 dus als je er eentje nodig hebt geef maar een gil :P:P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Ach het lijkt me wel leuk, als ik een nieuwe pc ga kopen. Wordt dan rond de 2 ghz tegen die tijd. Maar ik vind 800@972 wel ff leuk voor nu :Z

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:36
Op maandag 14 mei 2001 22:49 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb nog een heel pak A4 ergens rond de 200 dus als je er eentje nodig hebt geef maar een gil :P:P
Als dat zou kunnen. Ik moet morgen een verslag in leveren, maar mijn printpapier is helemaal op... Damn...

Verwijderd

Aan het eind van het jaar was ik van plan om een 1,6 GHz versie voor m''n desktop. Die past hopelijk wel op m''n KT7A. Het overclocken zal ik dan denk ik nog maar ff laten :), want 1,6 GHz is wel redelijk vind ikzelf ;)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 15 mei 2001 00:13 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen. Ik moet morgen een verslag in leveren, maar mijn printpapier is helemaal op... Damn...
gewoon op school uitprinten :P wij printen soms in ons lokaal hele boeken uit :P:P net een pak geopend motten we weer nieuwe halen :):)

• Wirf
Printerpapier voor onze oude matrix-printer (A3) op school kwam met pallets tegelijk... gewoon een pallet papier naast de printer :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 15 mei 2001 01:10 schreef Wirf het volgende:
Printerpapier voor onze oude matrix-printer (A3) op school kwam met pallets tegelijk... gewoon een pallet papier naast de printer :)
btw die A3 printers zijn erg handig als jeje ontwerp van je casemod wil uitprinten zodat je daarna makkelijker kan zagen. dit heb ik gedaan handig joh >:)

we gaan een beetje offtopic volgensmij :P:P.

[ontopic]
ik heb nog nooit een AMD in mijn sys gehad en d''r zal er ook nooit 1 in komen. dit omdat je toch overal hoord dat ze onstabiel zijn en ga nou niet zeggen dat ze wel stabiel zijn want ik ben niet overtehalen. ik koop dus geen AMD A4

• Wirf
Op dinsdag 15 mei 2001 01:56 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb nog nooit een AMD in mijn sys gehad en d''r zal er ook nooit 1 in komen. dit omdat je toch overal hoord dat ze onstabiel zijn en ga nou niet zeggen dat ze wel stabiel zijn want ik ben niet overtehalen. ik koop dus geen AMD A4
Het is jou geld..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik koop dan geen Athlon 4, maar juist de versie die dan cheaper gaat worden (juist, de tbird en de duron). Nou nog hopen dat die kl*te moederborden wat beter te betalen worden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik wil eigenlijk perse een Athlon4 maar vind het wel zuigen dat het zo lang duurt :(

Ik wil eigenlijk VOOR Campzone het zaakje binnen hebben.
Maarjah ondertussen koop ik alvast wat WaterKoelspul.

En het zaakje weer doorverkopen is zonde geld.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 11:42 schreef Wirf het volgende:

[..]

Het is jou geld..
Over een tijdje is het zijn geld dus niet meer:9

Verwijderd

Ik haal een P4 :P
Pagina: 1