[BC3] Anti-statisch schoonmaken - waarmee?

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-06 13:13

Digistorm

tenax moderator pomorum

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje een mooi raam in mijn kast gemod :P alleen, als ik er nu een blik door werp dan ziet mijn SBLive, die van oorsprong vrij zwart is, er bijvoorbeeld bijna wit uit :( wat wellicht komt door de hoeveelheid lucht die er per seconde door mijn kast stroomt >:)
Nou hoorde ik van iemand dat er anti-statische doekjes bestaan waarmee je dat stof eraf kunt vegen... heeft iemand een idee hoe dat heet, en of het echt niet statisch wordt :? anders wrijf ik dadelijk mijn computer de eeuwige jachtvelden in |:(
En voor degenen die zich nou afvragen waarom ik toch in vredesnaam dat stof eraf wil halen: het oog wil ook wat :7

edit: het gaat dus om de insteekkaarten

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Uhm volgens mij bedoelen ze Swiffer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 19:41
Op maandag 14 mei 2001 20:41 schreef Bierkameel het volgende:
Uhm volgens mij bedoelen ze Swiffer :)
Ik dacht dat die dingen juist statisch waren :?
Flink wrijven met een wollen trui misschien? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ff met de kärcher erover.
Is ook niet statisch:P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zijn gewoon dezelfde antstatische doekjes waarmee je bijvoorbeeld je monitor schoonmaakt. (ik gebruik gewoon brandspiritus maar goed *D )

Dus loop een winkel in en vraag daar om antistatische doekjes om je tv/monitor mee schoon te maken. They''ll help ya :)

Succes

ps. plaats eens een foto van je mod
[typo''s]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm

Digistorm

tenax moderator pomorum

Topicstarter
Bedankt voor de tip, ik ga er gelijk achteraan :)
Wat die foto''s betreft: ik heb helaas niet de luxe van een digitale camera, dus het zal nog even duren voordat ik me fotorolletje vol heb en ontwikkeld. Ben nu ook nog bezig met modden (in m''n vrije tijd, en die is schaars ;( ) van mijn baybus... ik ben bezig met een temperatuur geregelde baybus... prototype draait nu prima, alleen moet ik ff wat koellichaampjes hebben en mijn frontbevel voorzien van de nodige schakelaars en ledjes. Gaat dus nog ff wat werk inzitten, maar als het klaar is maak ik wel ff een topic... er komen nog een aantal originele ideetjes in (hoop ik ;))

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13308

??
Gewoon een beetje lauw water en zeep.

Wat ook aardig werkt (Niet op je monitor >:) ) is zo''n anti condens lapje voor de auto. Da''s niet anders dan een zacht doekje met lodaline (afwas zeep) erin. Dat gebruik je als de ruit schoon is, je wrijft hem gewoon op. Voorzichtig, want plastic krast dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm

Digistorm

tenax moderator pomorum

Topicstarter
Hmmm...
Ik realiseer me dat ik misschien niet helemaal duidelijk was... :o

Nogmaals, en nu duidelijk dan :)

Ik wil mijn insteekkaarten (vooral de wat oudere) afstoffen 8-) want die zijn nu echt meer wit dan zwart/rood/noem het maar op ;(
Daarvoor zoek ik iets wat niet statisch wordt, want anders kan ik die kaarten na de behandeling gelijk in een lijstje aan de muur hangen |:(

Iemand nog opmerkingen, of iets als "ben je helemaal gek, dat gaat nooit goed"... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-02 10:28

BYM

In memoriam : De Gulden

Op woensdag 16 mei 2001 11:15 schreef DiGiSTORM_ het volgende:
Ik wil mijn insteekkaarten (vooral de wat oudere) afstoffen 8-) want die zijn nu echt meer wit dan zwart/rood/noem het maar op ;(
Ik blaas ze meestal schoon, gaat perfekt..

ff een Dust-Off busje halen bij de elektronica shop zoals display ofzo..

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Pagina: 1