Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB
Ik dacht dat die dingen juist statisch warenOp maandag 14 mei 2001 20:41 schreef Bierkameel het volgende:
Uhm volgens mij bedoelen ze Swiffer
Flink wrijven met een wollen trui misschien?
Is ook niet statisch:P
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dus loop een winkel in en vraag daar om antistatische doekjes om je tv/monitor mee schoon te maken. They''ll help ya
Succes
ps. plaats eens een foto van je mod
[typo''s]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat die foto''s betreft: ik heb helaas niet de luxe van een digitale camera, dus het zal nog even duren voordat ik me fotorolletje vol heb en ontwikkeld. Ben nu ook nog bezig met modden (in m''n vrije tijd, en die is schaars
Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB
Anoniem: 13308
Gewoon een beetje lauw water en zeep.
Wat ook aardig werkt (Niet op je monitor
Ik realiseer me dat ik misschien niet helemaal duidelijk was...
Nogmaals, en nu duidelijk dan
Ik wil mijn insteekkaarten (vooral de wat oudere) afstoffen
Daarvoor zoek ik iets wat niet statisch wordt, want anders kan ik die kaarten na de behandeling gelijk in een lijstje aan de muur hangen

Iemand nog opmerkingen, of iets als "ben je helemaal gek, dat gaat nooit goed"...
Ik blaas ze meestal schoon, gaat perfekt..Op woensdag 16 mei 2001 11:15 schreef DiGiSTORM_ het volgende:
Ik wil mijn insteekkaarten (vooral de wat oudere) afstoffenwant die zijn nu echt meer wit dan zwart/rood/noem het maar op
ff een Dust-Off busje halen bij de elektronica shop zoals display ofzo..
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.