[BC3] een x-tra koelertje 2

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
goed mijn vorige post was locked :( maar ik heb in me kast gekeken en kon nergens een x-tra aansluiting zien voor nog een koeler ik heb me hele moederbord nagecheckt en ook nog eens de hele voeding bekeken.. hoe moet ik nu verder ??? :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
wat dacht je van gewoon op je voeding aansluiten?!?!? of is dat zo moeilijk :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Er bestaat nog zoiets als Molex connectors, ooit van gehoord?

De meeste fans die je tegenwoordig koopt hebben een Molex aansluiting, en anders kun je nog een 3 naar 4 pins converter kopen. (kweenie waar)

En als dat allebei nie zo is dan knip je ergens een Molex vanaf en soldeer je de draadjes er aan.

• BC3 Victim
ik zal niet weten waar.. welk snoertje ofzo... ik heb nergens zoiets gevonden

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op maandag 14 mei 2001 16:47 schreef stokkum het volgende:
ik zal niet weten waar.. welk snoertje ofzo... ik heb nergens zoiets gevonden
Ga anders gewoon effe langs bij een pc boer...die kunnen je het zo laten zien

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

als er een stekkertje opsit wat heel toevallig ook op je voeding sit moet je die maar gebruiken kijken wattie doet zo niet nou ja jammer dan

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
dan zal ik wel ff langs zo''n boer opgaan en vragen hoe/wat/waar etc (8>

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Nee je moet een nieuwe topic openen omdat de oude gesloten is, DOH! :o

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Idd.
Klagen doe je maar in Lieve Adjes.
Pagina: 1