Na thuisgekomen te zijn van de LANparty, heb ik dus weer m''n waterkoeling thuis aangesloten/opgebouwd, aangezien ik nog niet alles netjes ingebouwd had. Het vullen van het reservoir deed ik met een hevel, en toen-ie vol was stopte ik door de slang omhoog te trekken. Vervolgens PC aan om m''n broertje te laten zien wat ik allemaal geleechd had op die party. Opeens, *drup* *drup* *sploetsj*. Oeps! Was de slang van de hevel weer terug in de fles met koelvloeistof gevallen, en was de hevel weer aan het lopen gegaan. Het reservoir stroomde over, recht de computer in...
Nouja, de boel maar uitgezet, drooggemaakt, en vrolijk verder gegaan. Al met al was er zo''n 300-500cc vloeistof naar binnen gelopen. Niks aan het handje.
Wat mijn theorie maar weer eens bewijst dat een beetje vocht dat per ongeluk in de pc terecht komt meestal niet echt kwaad kan.
Nouja, de boel maar uitgezet, drooggemaakt, en vrolijk verder gegaan. Al met al was er zo''n 300-500cc vloeistof naar binnen gelopen. Niks aan het handje.
Wat mijn theorie maar weer eens bewijst dat een beetje vocht dat per ongeluk in de pc terecht komt meestal niet echt kwaad kan.