[BC3] Fop 38

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:?:? Het is misschien al honderden keren gezegd. Maar ik kan geen duidelijk antwoord krijgen:

past een FOP 38 op een Thunderbird (1300)??

De ene site zegt van wel de andere weer niet... Ik weet het niet meer, via search krijg ik ook geen duidelijk antwoord. Wie helpt mij :?:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

tuurlijk past hij erop, zelfs op een abit mobo past hij.
welke sites zeggen dat hij er niet op zou moeten passen? :?
Bij mij zit hij er ook op.

39

• BC3 Victim
Op de officiele Global Win site zeggen ze niet dat hij op een Thunderbird past, ze zeggen wel dat hij op een Duron past. Trouwens leek overgeclockt je pc... Weet je tot hoe ver je een 1300 kan overclocken?? Heb je trouwens een beetje goede ervaringen met FOP 38??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Tuurlijk past het.

Koelt perfect, en de afmetingen van een Duron zijn gelijk aan die van een Thrunderbird (die daargelaten).

En als die niet op je Abit past, mod je hem toch?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:19
Op maandag 14 mei 2001 14:52 schreef Basz19 het volgende:
Op de officiele Global Win site zeggen ze niet dat hij op een Thunderbird past, ze zeggen wel dat hij op een Duron past....
Er is geen fysiek verschil tussen een Duron en een TBird, behalve dan dat de TBird meer vermogen verbruikt.
De oc-baarheid ligt aan je core. AXIA moet wel 1.4-1.5 halen. AZIA waarschijnlijk wat meer.
AVIA zit waarschijnlijk dan al aan de top...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• BC3 Victim
en de ARGA core :?

Ik heb namelijk zo''n core, maar daar hoor ik nooit mensen over. :'(

Ik zou wel eens willen weten hoever andere hem overklokt hebben kunnen krijgen, ik kwam niet boven de 1100 uit :'( (met een 1000)

• BC3 Victim
Als iemand nog een FOP 38 wil hebben...
ze hebben hem nog bij www.regenboog.net *D
Het is maar dat je het weet...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 14 mei 2001 14:52 schreef Basz19 het volgende:
Op de officiele Global Win site zeggen ze niet dat hij op een Thunderbird past, ze zeggen wel dat hij op een Duron past. Trouwens leek overgeclockt je pc... Weet je tot hoe ver je een 1300 kan overclocken?? Heb je trouwens een beetje goede ervaringen met FOP 38??
Goede ervaring mee? nou dat kun je wel zeggen top dingetje! hiervoor had ik een duron 650@1200! op 46C stressed :P

39

Pagina: 1