De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik kom ook uit breda, en ik zeg je dat het internetbestellen wordt! Op de haagdijk zit wel een zaak, maar of ze daar iets hebben?
iig kun je het ook proberen bij die electronicaboer in de Boschstraat. Verder weet ik het ook niet. Internet shops blijven overigens wel mn voorkeur houden.
iig kun je het ook proberen bij die electronicaboer in de Boschstraat. Verder weet ik het ook niet. Internet shops blijven overigens wel mn voorkeur houden.
ik zou niet allemaal casefans op je mobo aansluiten. Dat vind je mobo niet leuk (word ook afgeraden door koeler-producenten)
Kunt ze beter direct op je voeding aansluiten.
Kunt ze beter direct op je voeding aansluiten.
Geen inspiratie
Ik heb mn sunon''s bij de radiobeurs gehaald tegenover de Macdonalds. Verder kan je Elektra op de haagdijk proberen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
misschien bij CD-rom land, hebben tegen woordig ook wel leuke spulletjes
Pagina: 1