[BC3] waar in breda casefans kopen?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo, ik ben op zoek naar een winkel in breda waar ik casefans kan kopen... het liefst fans die ik op mijn ASUS A7V133 mobo kan hangen met een pluggie...

enig idee?

of heeft iemand een link naar een winkel voor me?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een computerwinkel. Die heb je daar vast wel. |:(

Verwijderd

Ja naar een milieupark, sloop daar paar oude voedingen uit elkaar en je hebt zo gratis casefans!! Zo heb ik er ook 5 gehaald, die normaal samen bij 200 piek zouden kosten (Papst dingen zijn duur)

Verwijderd

Tweaken kan ook goedkoop!

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 23:06
Ik kom ook uit breda, en ik zeg je dat het internetbestellen wordt! Op de haagdijk zit wel een zaak, maar of ze daar iets hebben?

iig kun je het ook proberen bij die electronicaboer in de Boschstraat. Verder weet ik het ook niet. Internet shops blijven overigens wel mn voorkeur houden.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ik zou niet allemaal casefans op je mobo aansluiten. Dat vind je mobo niet leuk (word ook afgeraden door koeler-producenten)
Kunt ze beter direct op je voeding aansluiten.

Geen inspiratie

• BC3 Victim
Ik heb mn sunon''s bij de radiobeurs gehaald tegenover de Macdonalds. Verder kan je Elektra op de haagdijk proberen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
misschien bij CD-rom land, hebben tegen woordig ook wel leuke spulletjes ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24
Die zelf es wat research.
Pagina: 1