1. 500 is zat
2. dangerden
3. ehhrrrm
4. Kan.. als je een heelee koude proc wil hebben.. maar het is niet nodig
2. dangerden
3. ehhrrrm
4. Kan.. als je een heelee koude proc wil hebben.. maar het is niet nodig
Verwijderd
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
pcies......Op zondag 13 mei 2001 21:38 schreef Dr.Q het volgende:
ik raadt je aan jezelf eerst heel goed voor te bereiden eer je begint. Je kunt niet zo hoppa even een peltier/h20 erop zetten.
denk aan voeding voor je pelt, wattage pelt e.d. laat staan de anti-condensatie...
bezint eer je begint...
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
een beetje pelt trekt al 150 Watt....Op zondag 13 mei 2001 21:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb een kast met 300watt voeding en een
100watt voeding at voor de fennen en de pomp
dus dat zal wel los lopen
Ik ga binnenkort ook aan waterkoeling beginnen, simpelweg om dat je de zelfde temps haalt met veel minder dBA''s.Op zondag 13 mei 2001 21:40 schreef cheshire87 het volgende:
met waterkoeling zonder peltier vind ik het eigenlijk niet zo spectaculair, je krijgt dan nog best hoge temps (30+)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar je kan het wel heel lang blijven gebruiken. (meerdere computers lang) en geen geluid lijkt me echt lekkerOp zondag 13 mei 2001 22:27 schreef cheshire87 het volgende:
duur geintje als je het alleen maar doet voor minder geluid...
precies!Op zondag 13 mei 2001 22:40 schreef InterCC het volgende:
[..]
Maar je kan het wel heel lang blijven gebruiken. (meerdere computers lang) en geen geluid lijkt me echt lekker(mijn computer staat op me veel te kleine slaapkamer..)
Als ik voor 200 a 250 gulden eindelijk verlost ben van die ''stofzuigersound''Op zondag 13 mei 2001 22:27 schreef cheshire87 het volgende:
duur geintje als je het alleen maar doet voor minder geluid...
Je haalt veel lagere temps. Ik heb nu als test alle fans uit mijn kast gekilled. Na 24 uurOp zondag 13 mei 2001 22:22 schreef Accident het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook aan waterkoeling beginnen, simpelweg om dat je de zelfde temps haalt met veel minder dBA''s.
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
tja, tis vaak een kwestie van wie je kent, als ik ergens een bovenfrees had kon ik ook ff (naja ff) een waterblok frezen. (om nog maar niet over het koper te beginnen want dast moet je ook ergens vandaan halen)Op zondag 13 mei 2001 23:58 schreef Count_Grishnackh het volgende:
Als je een beetje handig met metaal (KOPER) bent, kan je voor een paar tientjes een waterblok bouwen. Het duurste onderdeel is mijn pomp (20 piek)
Boren en weer pluggen is ook een optie, maar je zal ook moeten kunnen vlakken.Op maandag 14 mei 2001 00:03 schreef Stealth2000 het volgende:
[..]
tja, tis vaak een kwestie van wie je kent, als ik ergens een bovenfrees had kon ik ook ff (naja ff) een waterblok frezen. (om nog maar niet over het koper te beginnen want dast moet je ook ergens vandaan halen)
Verwijderd
Knap, mijn nippels op de radiator ziten met zilversoldeer, daar heb je een ietsje hogere temp voor nodig (hulpstuk op de brander).Op maandag 14 mei 2001 00:08 schreef Count_Grishnackh het volgende:
ik heb het met "huis-tuin-en-keuken" gereedschap gedaan. Metaal-inkoop bedrijf uit gouden gids gevonden, wat gesoldeerd boven het gasfornuis...
sorry voor de off-topic-heid....