[BC3] Randen blowhole afwerken

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk he, je hebt met een gatenboor voor metaal 2 gaten in je case gemaakt, maar die randen wil je natuurlijk wel mooi afwerken... ik zat zelf te denken aan een stalen (verchroomde 8-)) ring. Waar kan ik zoiets krijgen...

en dan nog iets, kan ik de 80mm fans probleemloos tegen de metalen plaat van de case monteren zonder dat ik resonantie krijg? k heb n HQ-08 dus er zal vast wel iemand zijn met ervaring :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Lees hier: [topic=178495]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mhh, ze zijn dus bij CaseETC te koop, maar weet niet iemand een winkel/site in Nederland waar zo ook deze chrome moldings (?) hebben ?

edit: ''case molding'' wordt ''chrome molding''

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

www.oc-shop.nl

Daar hebben ze rubbere molding

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
M''n blowhole aan de voorkant heb ik heel netjes afgewerkt, lijkt erg cool, oplossing plastic plantenbak "modden" zodat ie erin past :*

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

ik heb een brandstofslang gebruikt, die over de lengte netjes opengesneden en dan de gleuf over de metalen rand heengedrukt, eeft een stoer indrustrieel effect... 8-)

ff een link want het plaatje is enorm...

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Pagina: 1