| I've got permission to color outside the lines |
Ik heb een ontzettend oude PII-233. Ik geloof dat het meeste lawaai gewoon uit de voeding zelf komt. WAAR vind ik een echte stille ventilator en wat zou me dat kosten?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wordt ie wel en stúk heter van binnen.. dus dat ding moet dan wel al beetje koel zijnOp zondag 13 mei 2001 20:31 schreef Genotix het volgende:
Binnenkant bekleden met geluidsabsorberende troep. Stillere fan erin zetten. Kijk is bij www.informatique.nl naar de silent voedingen. Die zijn echt stil.
Verwijderd
home.hccnet.nl/hcc.akkerman/fans80-120.htm
Zoek gewoon een stille 80*80 fan en plaats hem in plaats van je gewone koeler in je voeding.
greetz
Verwijderd
Is? Ikkeh jou niet begrijpen doen hè menheer!Op zondag 13 mei 2001 20:31 schreef Genotix het volgende:
...Kijk is bij www.informatique.nl naar de silent voedingen. Die zijn echt stil.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn Maxtors zijn nou niet bepaald geluidloos hoor... (of het moet komen omdat het er 8 zijn..:))Maxter HDtjes erin prakken (nagenoeg geluidsloos) en fan uit je voeding slopen.
En de fan uit je voeding slopen? Die zal nog lang meegaan denk je niet?
Ik zou het volgende doen:
1: voedingsfan op 7 volt laten draaien.
of
2: Een andere koeler in de voeding zetten. In die oude voedingen zitten vaak luidruchtige goedkope fans. Schroef hem eruit. Ga ermee naar een kompjoerboer/electro zaak. En haal er een nieuwe goede ventilator. Papst/panaflo zoiets. (kosten: 20 gulden ofzo)
Geen inspiratie
weet er iemand toevallig nog een goede winkel in R''dam voor goedkope fans?