[BC3] STILTE

Pagina: 1
Acties:

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 22:07
Binnenkant bekleden met geluidsabsorberende troep. Stillere fan erin zetten. Kijk is bij www.informatique.nl naar de silent voedingen. Die zijn echt stil.

| I've got permission to color outside the lines |

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoe krijg ik die verrekte computer toch stil? Hij maakt zo ontzettend veel lawaai! Aangezien hij op mijn (studenten) kamer staat en hij het internet verdeelt over een netwerk kan hij ''s avonds ook niet uit, aangezien mijn huisgenootjes ''s nachts dubieuze verkenningen over het internet uitvoeren. :Z

Ik heb een ontzettend oude PII-233. Ik geloof dat het meeste lawaai gewoon uit de voeding zelf komt. WAAR vind ik een echte stille ventilator en wat zou me dat kosten?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 20:31 schreef Genotix het volgende:
Binnenkant bekleden met geluidsabsorberende troep. Stillere fan erin zetten. Kijk is bij www.informatique.nl naar de silent voedingen. Die zijn echt stil.
Wordt ie wel en stúk heter van binnen.. dus dat ding moet dan wel al beetje koel zijn ;)

Verwijderd

kast isoleren en een nieuwe koeler in je voeding plaatsen, kijk hier eens voor een fanvergelijking

home.hccnet.nl/hcc.akkerman/fans80-120.htm

Zoek gewoon een stille 80*80 fan en plaats hem in plaats van je gewone koeler in je voeding.

greetz

Verwijderd

Gigantisch koelblok op je proc hangen, Maxter HDtjes erin prakken (nagenoeg geluidsloos) en fan uit je voeding slopen.

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Op zondag 13 mei 2001 20:31 schreef Genotix het volgende:
...Kijk is bij www.informatique.nl naar de silent voedingen. Die zijn echt stil.
Is? Ikkeh jou niet begrijpen doen hè menheer!

• BC3 Victim
tja dat zal dus allemaal wel moeten. maar kan je dan niet iemand anders de server van je netwerk laten zijn want dan hoeft jouw pc niet de hele nacht aan:) anders :Z je zo kut

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 16:42

Dries Arnolds

*bling bling*

Maxter HDtjes erin prakken (nagenoeg geluidsloos) en fan uit je voeding slopen.
Mijn Maxtors zijn nou niet bepaald geluidloos hoor... (of het moet komen omdat het er 8 zijn..:))

En de fan uit je voeding slopen? Die zal nog lang meegaan denk je niet?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Je gaat toch niet meer zoveel geld uitgeven aan zo''n ding.
Ik zou het volgende doen:
1: voedingsfan op 7 volt laten draaien.
of
2: Een andere koeler in de voeding zetten. In die oude voedingen zitten vaak luidruchtige goedkope fans. Schroef hem eruit. Ga ermee naar een kompjoerboer/electro zaak. En haal er een nieuwe goede ventilator. Papst/panaflo zoiets. (kosten: 20 gulden ofzo)

Geen inspiratie

• BC3 Victim
hmmmm, er is al een 1+1=3 oplossing gegeven... Het is ook maar voor een paar maanden, dan krijg ik nl. 8mbit adsl dat via een HUB te delen is. misschien is een extra servertje of bij iemand anders ook een goede oplossing. kan ik lekker :z

weet er iemand toevallig nog een goede winkel in R''dam voor goedkope fans?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 22:05

mvds

Totally awesome!

[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=geluid isolatie"]Zoeken naar ''geluid isolatie''[/url]
Pagina: 1