De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Probeer eerst eens normaal nederlands te praten, want ik snap niet veel van dat ''ge'' en ''ne'' enzo
USE THE FUCKING SEARCH
edit:
stond iets totaal onzinnigs, ik gooi het maar op het weer
stond iets totaal onzinnigs, ik gooi het maar op het weer
| I've got permission to color outside the lines |
jongens, je kunt hem niets verwijten, tis een belg...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
ik bedoel:
1)ik wil een fan in mijn computer, als ik da daar gewoon ga insteken gaat da volgens mij toch ni te veel doen hé? dus moet ik enkele draadjes verbinden zodat die fan kan werken.
2) da is toch duidelijk?
3)ik wil een licht onder mijn toetskes plaatsen, zonder stroom gaat dat niet branden, wat moet ik juist verbinden(op welk draadje moet ik da licht aansluiten?)
begrijpt iedereen het nu??????
1)ik wil een fan in mijn computer, als ik da daar gewoon ga insteken gaat da volgens mij toch ni te veel doen hé? dus moet ik enkele draadjes verbinden zodat die fan kan werken.
2) da is toch duidelijk?
3)ik wil een licht onder mijn toetskes plaatsen, zonder stroom gaat dat niet branden, wat moet ik juist verbinden(op welk draadje moet ik da licht aansluiten?)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Eerste post van een belg. Sjees, hoe word je geliefd op dit forum (NOT
)
Anywayz, ik ga dit niet ontcijferen.
Anywayz, ik ga dit niet ontcijferen.
Verwijderd
Hmm jammer dat ik me Enigma"belg decoder"
niet meer heb want dat gaat toch echt niet zonder...:9
niet meer heb want dat gaat toch echt niet zonder...:9
Verwijderd
Je hebt 2 soms 3 draden. Uitgaande van 3. Je hebt rood, zwart en geel. Rood sluit je op de gele draad aan van je molex conector, de zwarte op de zwarte draad. De gele is een RPM draad, die sluit je aan op iets wat dat kan meten. Je fan loopt op deze manier op 12 V. Wil je 7 V, dan sluit je de zwarte draad op de rode draad aan. Wil je 5 V dan sluit je de rode draad op de rode draad en de zwarte op de zwarte.
2) da is toch duidelijk?

Schroef je toetsenbord open en spuit effen met wat fluorischerende verf er in...voila licht.
Je hebt 2 soms 3 draden. Uitgaande van 3. Je hebt rood, zwart en geel. Rood sluit je op de gele draad aan van je molex conector, de zwarte op de zwarte draad. De gele is een RPM draad, die sluit je aan op iets wat dat kan meten. Je fan loopt op deze manier op 12 V. Wil je 7 V, dan sluit je de zwarte draad op de rode draad aan. Wil je 5 V dan sluit je de rode draad op de rode draad en de zwarte op de zwarte.
2) da is toch duidelijk?
Schroef je toetsenbord open en spuit effen met wat fluorischerende verf er in...voila licht.
Daar hebben we toch een faq voor tegewoordig? Daar heb ik ook geleerd wat overclocken nou precies is...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
owk ik ga het proberen, ff kijken hoe ver ik komOp zondag 13 mei 2001 20:05 schreef gadget_001 het volgende:
ik kan dus werkelijk nog niets van da overlocken.
1)waar ergens in une comp. moet ge die fans aan vast maken? hoe moet ge da verbinden?
2)kan da kwaad als ge ne fan pakt uit nen oude comp. en dan in ne pII steekt?
3)als ge een lichtje in u keyboard wilt installeren, waar moet ge da dan op aansluiten?
ik denk moets ge ne foto hebben da''k da het best zou begrijpen
/sv_enigma 1
/sv_enigma 0Ik heb dus werkelijk geen verstand van overlocken.*
1)waar ergens in een pc moet je de fans aan vast maken? hoe moet je dat verbinden?**
2)kan het kwaad als je een fan pakt uit een oude pc en dan vervolgens op pII gaat gebruiken?***
3)als je een LED in een keyboard wilt installeren, waar moet je hem dan op aansluiten?****
/me begrijpt het als je nog een foto nodig hebt als een extra uitleg
* =Dat is niet het engiste verstand wat ik mis.
** =Ik heb werkelijk nog nooit een pc van binnen gezien.
*** =Ik wist niet dat je een fan in een "computer-winkel" kon kopen.
****=In belgié is het fenomeen keyboard met LED''s nog niet bekend.
1)err... je zet hem er op:? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
2)Gewoon een nieuwe kopen dus.
3)Zijn die drie ledjes nog niet genoeg? Zo ja hang er wat kerst verlichting om geeft ook wel leuk licht:P
Pagina: 1