De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
anders:
FOP32 of zoiets
Ik heb zelf een alpha + delta combo wel een tering herrie die fan maar dan heb je ook wat
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
maar een orb doet zeker niet onder
ik draai zelf orb en koelt goed alleen
die kole,e herrie ,is net een f16 die opstijgt .als je daar geen problemen mee hebt
is het een goede koeler:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.overclockers.co.uk/socketa_coolers.htm
enne ik weet niet wat hardware info doet maar overal komt superorb toch slecht uit de test..ik vertrouw die hardware info voor geen meter.
Je mot gewoon dat ding er voorzichtig opzetten (en vooral niet verkeerd om
Ik heb um ook en hij cooled wel aardig (niet het beste, maar zeker niet slecht)
Wat het geluid betreft, hij is niet stil, absoluut niet stil zelfs. Maar als je je kast dicht heb valt dat ook wel weer mee
TE+Ys-Tech 6800 toeren fan@10 volt houdt mijn CPU (met dit weer) zelfs stressed onder de 40 graden (casetemp is 27 graden)Op zondag 13 mei 2001 18:57 schreef Evil-c het volgende:
Als je een goede heatsink/fan combo wilt dan koop een Thermo Engine & 7000rpm fan,teveel lawaai gebruik de stock fan die met de thermo engine komt..Trouwens Thermo engine komt beter uit dan een fop.
http://www.overclockers.co.uk/socketa_coolers.htm
Geen inspiratie
jah, dit dacht ik ook met mn superorb.Op zondag 13 mei 2001 19:22 schreef The_Will het volgende:
Ik begrijp het tog niet hoor dat iedereen z''n core molt met die Orbs.
Je mot gewoon dat ding er voorzichtig opzetten (en vooral niet verkeerd om) dan is er nix aan de hand
Ik heb um ook en hij cooled wel aardig (niet het beste, maar zeker niet slecht)
Wat het geluid betreft, hij is niet stil, absoluut niet stil zelfs. Maar als je je kast dicht heb valt dat ook wel weer mee
je hebt em er zeker nog niet vaak afgehad, of je hebt een shim.
ik had mn superorb er ook een stuk of drie keer afgehad, maar nu, de laatste keer brak er toch een heel stuk van de core, terwijl ik die cooler er met het mobo uit mn kast gewoon voorzichtig erafhaalde.
superorb is brak/AMD cores zijn brak.
het is gewoon een goede cooler, alleen moet je hem er niet te vaak op en af halen want dan maak je het gewoon kapot.
(btw. met al mijn fans op 7v (ook die van S.O.) zit ik nu op 51 graden met kamertemp. van 26 graden, niet slecht vinnik.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
ff voor de duidelijkheidOp zondag 13 mei 2001 20:59 schreef marble het volgende:
[..]
jah, dit dacht ik ook met mn superorb.
je hebt em er zeker nog niet vaak afgehad, of je hebt een shim.
- een shim kan niet samen met een Orb door de ronde verhoging in het midden.
- ten tweede heb ik mijn Orb er al iets van 20 keer afgehaald en er is egt nog nix kapot
edit: ik haat typo''s
ff voor de duidelijkheid:Op zondag 13 mei 2001 21:07 schreef The_Will het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid
- een shim kan niet samen met een Orb door de ronde verhoging in het midden.
- ten tweede heb ik mijn Orb er al iets van 20 keer afgehaald en er is egt nog nix kapot
edit: ik haat typo''s
- dan ben jij een van de weinige met een sterke AMD core
- 20 keer?? waarvoor dan wel allemaal niet?
- en een shim, ach, ik zeg ook maar wat!
Potlood streepjes, nieuwe koelpasta (AS), potlood streepjes opnieuw.Op zondag 13 mei 2001 21:22 schreef marble het volgende:
[..]
- 20 keer?? waarvoor dan wel allemaal niet?
Zulk soort dingen
Verwijderd
die fop is best leuk hoor maar ik heb hem er nu op en hij koelt slechter als mijn orb het scheelt maar 4 graden maar toch !!!!en ja hij is wel stiller
mijn core is allang beschadigt ,maar ja is ook niet gek he na ongeveer 15 keer erop en eraf
maar hij draait
ps orb en spacer ging niet echt goed hier
Verwijderd
Verwijderd
De Zalman lijkt mij op dit moment erg cool
Omdat ik windows nog niet geinstalleerd heb, weet ik nog geen stressed temperaturen, maar daar komt snel verandering in
(Die, Pentium II 400, DIE!!!!>:))
Die Duron heb ik gemaakt voor op mijn werk, dus NO NEED TO OC. Straks als ik klaar ben met mijn stage gaat die PC weer mee naar huis, en dan kan ik gaan kijken of ik kan gaan OCen van de Duron. (Maar eerst een andere VGA kaart erin. nu een G200 8MB
Verwijderd