De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lijkt het zo, of is de middelste led iets feller dan de rest¿
D''r is een winamp plugin die je ledjes laat knipperen op de maat van de muziek.
Dat moet hiermee wel heel erg
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
En nu nog spuiten dat ding, en modden je case (als je dat nog niet hebt gedaan)
Greetz R:)B
nog steeds een nickchange
KOEL! Vertel meer... (ik wil nl ook gaan modden)Op zondag 13 mei 2001 17:33 schreef -=!ME!=- het volgende:
D''r is een winamp plugin die je ledjes laat knipperen op de maat van de muziek.
Dat moet hiermee wel heel ergzijn.
nog steeds een nickchange
www.winamp.com/components/download_component.jhtml?filename=http%3A%2F%2Fftp.winamp.com%2Fcustomize%2Fcomponent%2F2001%2F4%2F27%2FP%2FKeyboard_Lights_2.exe&componentid=58104
Echt lachen!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het middelste LED is inderdaadt feller als de rest:?Lijkt het zo, of is de middelste led iets feller dan de rest¿
met zoiets ben ik nu bezig, niet noodzakelijk voor het geknipper in winamp, maar ook voor andere toepassingen.D''r is een winamp plugin die je ledjes laat knipperen op de maat van de muziek.
Dat moet hiermee wel heel erg zijn.
Display mod Daar komen ook knoppen bij
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
(zo, weer uit...)
ziet heel erg gaaf uit dat ''foutje'' welke muziek heb je gebruiktOp zondag 13 mei 2001 20:25 schreef Pc123 het volgende:
ZiET er COol uIT DE WINAMP pLugIN AlLeEn jAmmeR dat je In winDOWS 2000 nieT NORmAAl MEER KUNT TypEn DAn
(zo, weer uit...)
LOL, kewle mod, alleen de winamp plugin is dus niet zo practisch...Op zondag 13 mei 2001 20:25 schreef Pc123 het volgende:
ZiET er COol uIT DE WINAMP pLugIN AlLeEn jAmmeR dat je In winDOWS 2000 nieT NORmAAl MEER KUNT TypEn DAn
(zo, weer uit...)
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Zie dat ritme in die tekst...
Verwijderd
AL eNig RItME kUnNEN oNTdEKKen??
(in cOmBInatIE Met WINdOws 2000 GeEFT Ie iNDeRDaad wAt pROblEMEn)
Als je snel typt...140 bpmOp maandag 14 mei 2001 16:54 schreef Noisema het volgende:
DrUM ''N'' BaSs HieR
AL eNig RItME kUnNEN oNTdEKKen??
(in cOmBInatIE Met WINdOws 2000 GeEFT Ie iNDeRDaad wAt pROblEMEn)
(Ik wil de caps en de scroll vervangen door oranje en rood)
Hé! dat is mijn ondertitel! en je vergeet nog een stukje ook!Op zondag 13 mei 2001 20:31 schreef cheshire87 het volgende:
...in a world without walls, who needs windows?
|
\/
Verwijderd