[BC3] Radiator, MAX 12X12 CM. Welke is dat?

Pagina: 1
Acties:

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik wil waterkoeling aanschaffen en wil alles in mijn kast bouwen. Maar Dat kan alleen als ik een radiator van 12x12 CM heb. En hij moet niet te dik zijn. Verder komt er een dikke 12CM ventilator eronder te hangen. Maar eerst wil ik weten of zo''n radiator bestaat en of er een auto of brommer is met zo''n radiator. Ik heb namelijk niet zo veel zin om 100 gulden neer te leggen voor 1 radiator :(.

Verwijderd

Arme BB :)

Verwijderd

die jij wil zeggen is uit roulatie, ik heb dara ook achter zitten zoeken... dubbel zo lang geen probleem

www.pc-mac2000.com heeft misschien wat je zoekt, hebben zowat alles qua fans

• frennek
Ik hoef geen ventilator site en ik heb op die site gekeken, maar ze hebben geen goede radiator. Dus daarom: SCHOP.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Senfutje.. kost wel meer dan 100,=... anders op de sloop gaan zoeken ;)

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

ik vind u maar een konijn...

op die site hebben ze ook waterkoeling spullen maar je moet wel effe gaan kijken. Waarom stel je anders een vraag als je gaan antwoord wil ... dus KICK! }:O

• frennek
Is er echt geen brommer of auto met een radiator met zo''n afmeting? En anders zaag ik er een stuk af, maar dan moet dat wel mogelijk zijn.

• frennek
Ik heb gekeken op die site en ik heb gekeken bij waterkoeling. Geen goede radiator.

Helaas deet de engelse pagina het niet net, dus moest ik alles in het frans gaan bekijken wat niet echt een sterk punt van me is. Ik zal binnenkort nog een keer kijken op die site.

• frennek
Ik ga eerdaags maar naar de sloop toe om te gaan kijken voor een leuk radiator dingetje, maar heeft niemand een idee of er iets is in die grootte? Het mag ook IETS groter zijn dan die maat, maar ik moet nog kiezen waar het komt in mijn kast. Het kan links naast mijn proc komen of boven in naas mijn powersupply. Aangezien ik een midi tower heb, wordt het best lastig om alles erin te krijgen.

Verwijderd

Ik heb geen id baas......
Pagina: 1