[BC3] een x-tra koelertje

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mm Ik wil dus een xtra koeler in me kast bouwen omdat me computer te warm wordt :\ en nu had ik het vraagje ..."Hoe doe ik dat nu pcies???" ik heb al een koeler (12v) uit een voeding dus dat is geen probleem nu moet ik de rest nog weten.... B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=fan+aansluiten&data%5Border%5D=relevance&data%5Bpage%5D=0#hitstart]Je zoekactie naar ''fan aansluiten'' leverde 593 resultaten op[/url]

Afbeeldingslocatie: http://www.fanbus.com/faq/7volt2.jpg

[topic=153312]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
eehhmm jah en wat stelt het eingelijk allemaal voor dat grijs/zwarte de koeler lmvd maar... de rest ???

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 11:40
het blauwe is de scakelaar, de witte blokjes zijn de aansluitingen die aan je voeding hangen en de 4 kleur lijntjes de kabeltjes ;)

• BC3 Victim
maak nu eerst je pc maar eens open en kijk (zonder aankomen) er eens naar...

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op zondag 13 mei 2001 09:21 schreef unicorn7 het volgende:
maak nu eerst je pc maar eens open en kijk (zonder aankomen) er eens naar...
open maken ? ho ff straks ontploft ie ;)

• BC3 Victim
waarvoor denk je dat ik zeg "zonder aankomen" ? ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Search, FAQ.
Pagina: 1