je maakt een aluminium of izeren brugje dat je aan de clip pinnen vastmaakt en dan draai je daar 2 vijzen door die druk uitoefenen op het waterblok .
Verwijderd
Hallo!!!
Ik zit er aan te denken om waterkoeling te gaan bouwen. Ik heb al een paar naar mijn inzicht goede ideeën maar, nou vroeg ik mij af als je zo''n blok helemaal van koper maakt heb je toch geen ruimte meer voor een clip?? Hoe maak je dan je blok vast op je socket??
Zouden jullie me kunnen helpen?? Of heb ik niet goed genoeg gesearched??
Alvast bedankt!! Groeten Xtreme (Xtreem is veranderd!:))
Ik zit er aan te denken om waterkoeling te gaan bouwen. Ik heb al een paar naar mijn inzicht goede ideeën maar, nou vroeg ik mij af als je zo''n blok helemaal van koper maakt heb je toch geen ruimte meer voor een clip?? Hoe maak je dan je blok vast op je socket??
Zouden jullie me kunnen helpen?? Of heb ik niet goed genoeg gesearched??
Alvast bedankt!! Groeten Xtreme (Xtreem is veranderd!:))
Maar trek je hem zo niet scheef omdat je niet weet hoe hard elk moertje vast zit? Ik heb nog 1 exra boutje door het stukje plexiglas in het midden zodat hij precies op de cpu gedrukt zit.
[edit]
Dit is de mijne: http://www.geocities.com/dpcgast/plaatjes/Pict0048copy.jpg
Whoops, excuses voor het grote formaat.
Y'24
Verwijderd
Sorry toch weer een vraagje!! 
Hebben jullie die gaten voor boutjes door het mobo geboord?? Heb je daar ruimte voor??
Hebben jullie die gaten voor boutjes door het mobo geboord?? Heb je daar ruimte voor??
zitten er meestal standaard inwat voor mobo heb je?Op zondag 13 mei 2001 23:55 schreef Xtreem_Machine het volgende:
Sorry toch weer een vraagje!!
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
een Asus A7V
Hé Thanx man. Ik zie nu net pas dat die gaatjes er al zitten!!:)
Sorry voor mijn vraag!!|:(
Hé Thanx man. Ik zie nu net pas dat die gaatjes er al zitten!!:)
Sorry voor mijn vraag!!|:(
Ik heb nu net een swiftech, die werkt met veertjes. Dat is echt een prachtig systeem.
Ik heb de clip van mijn oude Alpha wat vervloekt.
Ik heb de clip van mijn oude Alpha wat vervloekt.
One of the animals has left its cage today.
Pagina: 1