Ik heb mn kast wat gemod, maar zit nog een beetje met koeler opstelling. Ik heb hieronder een (kind of) schematje gemaakt, hoe het er nu uitziet (op de delta HP80mm na):
[voor modem users comment] damn, chello wil geen gifs linken.. jpg is 20k ipv 6 voor gif.. naja.. [/voor modem users comment]

Koeler A (Flow op proc): processor, AFB Delta HP 60mm 37CFM
Koeler B (Flow naar buiten): case, linker zijkant, AFB Delta HP 60mm 37 CFM
Koeler C (Flow naar buiten): slotkoeler, Just Cooler, 32 CFM
Koeler D (Flow naar binnen): case, rechter zijkant, onder. Sunon (weet geen type/merk, maar schat zelf zo''n 30 CFM
En dan moet deze er ook nog bij: (geem voorgereserveerde ruimte.
Koeler E (Flow naar binnen): Case, midden, AFB Delta HP 80mm 80CFM
en ik heb nog een klein spire koelertje (weer geen cfm, maar schat 20-25), dat ik ook nog ergens kwijt kan/wil/moet/zal/etc.
De videokaart en harddisk sluiten samen de onderste helft van mijn kast af. Daarom wil ik die sterke delta HP 80mm ook gedeeltelijk op mn grafische kaart laten blazen.
Ik weet niet of dit efficient is, maar kan iemand mij een efficient airflowschema vertellen voor mijn computer? of commentaar op hoe het nu is. Ik heb op dit moment wat probs met webcam, maar als dat de boel verduidelijkt, kan ik morgen met wat geluk wel wat pics posten.
[voor modem users comment] damn, chello wil geen gifs linken.. jpg is 20k ipv 6 voor gif.. naja.. [/voor modem users comment]

Koeler A (Flow op proc): processor, AFB Delta HP 60mm 37CFM
Koeler B (Flow naar buiten): case, linker zijkant, AFB Delta HP 60mm 37 CFM
Koeler C (Flow naar buiten): slotkoeler, Just Cooler, 32 CFM
Koeler D (Flow naar binnen): case, rechter zijkant, onder. Sunon (weet geen type/merk, maar schat zelf zo''n 30 CFM
En dan moet deze er ook nog bij: (geem voorgereserveerde ruimte.
Koeler E (Flow naar binnen): Case, midden, AFB Delta HP 80mm 80CFM
en ik heb nog een klein spire koelertje (weer geen cfm, maar schat 20-25), dat ik ook nog ergens kwijt kan/wil/moet/zal/etc.
De videokaart en harddisk sluiten samen de onderste helft van mijn kast af. Daarom wil ik die sterke delta HP 80mm ook gedeeltelijk op mn grafische kaart laten blazen.
Ik weet niet of dit efficient is, maar kan iemand mij een efficient airflowschema vertellen voor mijn computer? of commentaar op hoe het nu is. Ik heb op dit moment wat probs met webcam, maar als dat de boel verduidelijkt, kan ik morgen met wat geluk wel wat pics posten.
Localhost is where the heart is