Nou zullen jullie wel zeggen, duh, zo''n ding ligt toch in het water.....
Jep, maar dan moet je het nog bij je motortje zien te krijgen, welnu, bekijk volgende plaatjes dan maar .........
P.s., ik wou het eerst in SG zetten maar het leek me toch een beter plan het hier neer te ploffen, aangezien we hier met zijn allen toch al aan het H2o-en zijn enzo
Dit is mijn bootje, vaart behoorlijk hard mag ik wel zeggen....

Ter verduidelijking van hoe groot ie is heb ik er een cd-tje bij gekiekt.

Dit is een zijaanzicht van het koelblokje.

Dt is een close-up van boven genomen.

Hier zie je hoe twee buisjes het water happen door middel van de vaarsnelheid, kortom de beweging zorgt voor de stuwing.

en tot slot de achtersteven waar je kunt zien dat er twee leidinkjes naar binnen gaan en eentje weer uitkomt...
Jep, maar dan moet je het nog bij je motortje zien te krijgen, welnu, bekijk volgende plaatjes dan maar .........
P.s., ik wou het eerst in SG zetten maar het leek me toch een beter plan het hier neer te ploffen, aangezien we hier met zijn allen toch al aan het H2o-en zijn enzo
Dit is mijn bootje, vaart behoorlijk hard mag ik wel zeggen....

Ter verduidelijking van hoe groot ie is heb ik er een cd-tje bij gekiekt.

Dit is een zijaanzicht van het koelblokje.

Dt is een close-up van boven genomen.

Hier zie je hoe twee buisjes het water happen door middel van de vaarsnelheid, kortom de beweging zorgt voor de stuwing.

en tot slot de achtersteven waar je kunt zien dat er twee leidinkjes naar binnen gaan en eentje weer uitkomt...
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.