[BC3] voeding fan voor case mod

Pagina: 1
Acties:

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-05 13:11
ik heb een fan uit een oude voeding gehaald, alleen.... hoe sluit ik die aan. het is een 12 V dingetje en heeft een wat afwijkende connector, kan ik er gewoon een andere op zetten, een 4 of 3 pins?

hier een plaatje van het ding, wat info die er op staat en de connector.

hoe doe ik dit?

[img]http:\members1.chello.nl\~a.weterings\fan.jpg[/img]

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04-2025
4 of 3 pins is gewoon mogelijk aangezien hij 12 v nodig heeft, als je geluk hebt ff proberen hem zo op twee pinnen aan te sluiten van de 3-pins mobo , ging bij mij wel met oude fan:).

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gewoon die 2 draden eraf knippen net boven de witte conector. En dan in zo''n connector van je voeding drukken, tape eraan, klaar. Rood van de fan aan de gele draad, zwart aan zwart, en draait op 12 volt. Kan ook rood op geel en zwart op rood, en dan is het 8.5volt.

I, for one, like Roman numerals

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
1 voor +
1 voor -
1 voor rpm controle

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb hem gewoon op een drie pins aansluiting gedrukt en dat werkt al meer dan een jaar prima. Gewoon proberen, er kan weinig misgaan. Kijk in je mobo-boekje even voor een beschikbare aansluiting. suc6

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 21:06 schreef Def_P het volgende:
Kan ook rood op geel en zwart op rood, en dan is het 8.5volt.
7V.
+12V van geel
-5V van rood
Pagina: 1