Toon posts:

[BC3] AXIA... Tbird... Overklokken...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap dat die Tbirds met die AXIA core erg roelen op het gebied van overclocking, maar hoe weet ik nou zeker dat ik er eentje met AXIA koop? Ik snap dat je op de CPU zelf het ziet staan maar ik bestel dat ding gewoon via internet, dus dan zie je dat niet...

Het wordt een 1300 Mhz. Krijg je daar trouwens koelpasta bij? Of los bestellen? Nou?

Verwijderd

staat wel op de processor, op de core om precies te zijn daar staat dan bijv, o.a AXIA in de code

Verwijderd

Topicstarter
Is de Noisecontrol Silverado genoeg om mee te koelen? Pasta moet ook, niet?

Kheb een Abit KT7-RAID, valt wel mee over te clocken toch?

Vragen, vragen, vragen...

Verwijderd

pasta krijg je er nie bij...

Verwijderd

zoeken zoeken zoeken zoeken ;)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Dat is een zeer goede koeler,
maar als je geld genoeg hebt neem dan meteen waterkoeling ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Maar, als ik bestel over internet, is de kans groot dat ik een AXIA te pakken krijg?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

een 1300 is bij mijn weten ALTIJD een axia. Alleen bij 1 1,1 en 1,2 kunnen het nog anderen zijn. Of je moet bij Einstein bestellen. Die leveren speciaal AXIA CPU''s

een silverado is goed genoeg om dit te koelen. (werd bij mij geleverd INCL. koelpasta)

koelpasta is ALTIJD nodig.

Geen inspiratie

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:03

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Alles wat door me handen gaat vanaf 1ghz is tegenwoordig AXIA.. alleen ouwe voorraad niet.. meeste webwinkels helpen je wel..

Greetels!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Je hebt écht koelpasta nodig, en het verschilt per winkel of je er koelpast bij krijgt.

Die Abit wilt écht wel lekker OC''en.

Ik denk dat je idd een 1.3 Ghz AXIA krijgt, aangezien wij op de zoak alleen maar AXIA''s binnen krijgen vanaf 1 Ghz }:O

En NEEEEEEEE 100% zeker weten doe je het niet, maar ik geef je dik 90% kans dat je een AXIA krijgt :)
(Owjah ik ben niet aansprakelijk als je toch geen AXIA krijgt :7)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:40
Alleen jammer, met een KT7 RAID kun je niet echt hoog klokken.
Je max multiplier is 12.5 en je FSB krijg je mischien op 110... dat maakt 1375

Verwijderd

Topicstarter
Ah dank [=). Ik kan natuurlijk een opmerking bij de bestelling plaatsen dat ik een AXIA wil, en anders niet. Maar als het 9 van de 10 keer een AXIA is... Komt wel goed [=).

Ik las over mensen die na een bios update van de KT7-RAID nog veel harder konden OC-en.

Zeg, een echte overclocker ben ik nooit geweest. Hoe zit dat met die koelpasta? klein beetje opsmeren, cooler erop en plezier hebben?

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:59 schreef nigelator het volgende:
Alles wat door me handen gaat vanaf 1ghz is tegenwoordig AXIA.. alleen ouwe voorraad niet.. meeste webwinkels helpen je wel..

Greetels!
er zijn anders ook nog méér dan genoeg AVIA''s hoor. Zelfs 1.33''s zijn soms AVIA.
Heb hier een week 12 AVIA 1 GHz en een week 13 AXHAR 1 GHz.

JC
Pagina: 1