tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Probeer windows er is op nieuw op te zetten wil ook nog wel is helpen.
suc6
PS. Mijn scherm loopt hiero nog goed. 4*20 seriele aansluiting.
Als het niet anders wil zet ik hem weer helemaal opnieuw in elkaar [gaat weer 4 uur prutsen met draadjes :o]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
die 4x20 hefet de hele nacht losgelegen en die werkt nog niet, die beschouw ik als verloren
Die 4x40 koppel ik wel fftjes los jah.
I''ll keep U updated
\o/
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hmm kun je deze op merking even verder uitleggenOp zaterdag 12 mei 2001 20:00 schreef JorroW het volgende:
weet je zeker dat je m op 5 volt aansluit?
LCD''s lopen toch op 5v? of heb ik t verkeerd?Op zaterdag 12 mei 2001 20:01 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
[..]
Hmm kun je deze op merking even verder uitleggen![]()
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik beng bang dat één van de controllerchips naar de kl*te is
en ja, ik heb hem op 5V aangesloten.
\o/
klopt,Op zaterdag 12 mei 2001 20:09 schreef JorroW het volgende:
[..]
LCD''s lopen toch op 5v? of heb ik t verkeerd?
en ik was zo stom om niet oplettend um op 12V aan te sluiten. Resultaat: weer een extra bewoner in de LCD-hemel...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
btw ik heb wel last van gehad dat sommige plugins niet goed werken
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mijn lcd doet ook nixs meer.
Zal morgen effe bedrading/LPT nakijken
And The Only One
[edit]
het zal ook wel handig zijn als je deze winamp ingezipte versie ook zal uploaden en de link ff door pasen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..