[BC3] Desktop gemod :)

Pagina: 1
Acties:

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:55
Hey! ben vandaag bezig geweest om een paar fangaten in mijn kast te maken, omdat het nogal warm werd :).

ook heb ik een neon erin zitten, fanbus gemaakt, en hd-ledje is blauw :). binnenkort gaat er een kleurtje over, maar weet no niet zo goed welke kleur.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.krabbenborg/0.jpg Gaten met neon erachter :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.krabbenborg/1.jpg Beetje totaalplaatje
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.krabbenborg/2.jpg plaatje met drives en fanbusje :) (die derde is voor neon)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.krabbenborg/3.jpg OE! blauw ledje in actie!!
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.krabbenborg/4.jpg gaatjez :P

Tnx to SySasZ voor het helpen met het uitzagen van de gaten, en het lenen van zijn webcam :)

Verwijderd

Netjes gedaan :D en graag gedaan :).

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
nu nog ff dat k6 stickertjeh eraf halen en t iz mooi andre :P

hihi!

-

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Tof!

Zo''n desktop zie je nie veel meer zeg. Behalve op school dan.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je ledjes achter die fans zitten ofzo? Mooi man!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 19:32 schreef Skaah het volgende:
Heb je ledjes achter die fans zitten ofzo? Mooi man!
Grüne neon heeft ''ie er 8er zitten :)
Mooi effect, wil ik ook :).

Verwijderd

Nice mod man, dat zie je niet vaak met desktops :)

Ik ben een totale leek op het gebied van case modding, dus ik vroeg me af hoe men nou die ronde gaten maakt in zo''n kast.

Volgende krijg ik wat sappige en nieuwe hardware (zie sig) en nu heb ik wel wat casefans nodig. Maar hoe bouw ik die in in zo''n zijkant van mijn kast?

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 19:40 schreef Vo0 het volgende:
Nice mod man, dat zie je niet vaak met desktops :)

Ik ben een totale leek op het gebied van case modding, dus ik vroeg me af hoe men nou die ronde gaten maakt in zo''n kast.

Volgende krijg ik wat sappige en nieuwe hardware (zie sig) en nu heb ik wel wat casefans nodig. Maar hoe bouw ik die in in zo''n zijkant van mijn kast?
Nou die gaten maak ik mbv een gatenzaag die je voorop je boormachine zet. En hoe je die fan''s monteerd, simpel natuurlijk. Je boort 4 gaatjes op de maat van de fan en dan een schroeffie erdoor.

Verwijderd

Heb hier ook nog een desktop staan. (HP vectra :D)

Mooie mod man :)

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 19:45 schreef _coolman_ het volgende:

[..]

Nou die gaten maak ik mbv een gatenzaag die je voorop je boormachine zet. En hoe je die fan''s monteerd, simpel natuurlijk. Je boort 4 gaatjes op de maat van de fan en dan een schroeffie erdoor.
Bedankt voor de info. Ik zal binnenkort als ik ook weer eens een nieuwe case heb het zeker gaan uitvoeren :)

Verwijderd

Die gaten-boren zijn wel tering duur, dus probeer er ergens een te lenen ofzo;)

Verwijderd

Gat kun je ook met een decoupeerzaag maken hoor :). Waarom een dure gatenzaag/dremel/whatever kopen, als je toch al een decoupeerzaag hebt (tenminste, veel mensen hebben wel zo''n ding).

• _Hades_
Jep, die gaten hebben we gemaakt met een decoupeerzaag. Daarom zijn de gaten ook niet helemaal perfect rond, maar het komt er wel aardig in de buurt dacht ik zo :7:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
''k heb ook nog zo''n lege Aopen staan en ben van plan die ook te modden, maar ''t is er nog niet van gekomen.

Als hij af is zie je wel Pic''s verschijnen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Nice David

je mot ij ook ff helpe binnekort jah? :)

(btw sysasz ik mot die shit van je dan ook lenen)

als dat mag natuurlijk :D

• _Hades_
BTW: er komen nog een paar schakelaartjes meer bij voor die 2 fans die ik erbij heb gemaakt. Maar die moet ik eerst nog ergens vandaan zien te halen, want hier in de buurt is geen electroshop te bekennen (tja tiz nog steeds de achterhoek eh? :P).

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 21:27 schreef HateBreeder het volgende:
Nice David

je mot ij ook ff helpe binnekort jah? :)

(btw sysasz ik mot die shit van je dan ook lenen)

als dat mag natuurlijk :D
Je mot nix he, dennis :P
Maar iz goed, kom maar een keer langz :).

Je moet btw de inhoud van je SCSI-tower dan nog wel oc''en he, anders heeft het geen nut >:).

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 21:36 schreef _Hades_ het volgende:
BTW: er komen nog een paar schakelaartjes meer bij voor die 2 fans die ik erbij heb gemaakt. Maar die moet ik eerst nog ergens vandaan zien te halen, want hier in de buurt is geen electroshop te bekennen (tja tiz nog steeds de achterhoek eh? :P).
Conrad te Boekelo :).
(Voor degenen die ''t niet weten: Ligt bij Enschede in de buurt).

edit:
Enne, in Varsseveld zit der ook 1, zei JW, dus morgen maar ff op de fiets, Hades >:)
Pagina: 1