De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
of op je vidkaart plakken
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
of in stukken zagen en op je mem van de video kaart plakken..
net te laat...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
vergeet niet om er ook een Delta AFB-120HP erbij te plakken anders helpt het nog nieOp zaterdag 12 mei 2001 19:02 schreef Pollewob het volgende:
je floppydrive.. (die dingen kunnen heet worden hoor)
edit:
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
In als je die fan nu eens in de kast uit laat blazen, aan voorkant er dus voor hangt?Op zaterdag 12 mei 2001 19:07 schreef Skaah het volgende:
Ik heb aan de videokaart gedacht ja, maar dat ding blokkeert met gemak twee pci slots en dan moeten er ook nog fans onder, weer twee slots minder, zo hou ik weinig over...
- twee pci sloten meer>:)
- je bent gelijk van de warmte af:9~
Humz, da wil ik dan wel eens zien. Post eens wat picturesOp zaterdag 12 mei 2001 19:07 schreef Skaah het volgende:
Ik heb aan de videokaart gedacht ja, maar dat ding blokkeert met gemak twee pci slots en dan moeten er ook nog fans onder, weer twee slots minder, zo hou ik weinig over...
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Zo''n grote is in zijn geheel nergens bruikbaar voor volgens mij....
Geen inspiratie
Stikstof koelingOp zaterdag 12 mei 2001 19:12 schreef funkflex het volgende:
[..]
vergeet niet om er ook een Delta AFB-120HP erbij te plakken anders helpt het nog nie
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
dat komt uit dat liedje onedayfly, aan het eindOp zondag 13 mei 2001 12:54 schreef Dr.Q het volgende:
pollewob, je undertitle, doel je op datstarmaker?