De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
was ook aan het denken om mijn keyboard te spuiten, dit heeft de doorslag gegeven, THX !
Verder een heel mooie mod! Mooi egaal die kleur bij die close-up van je t-board. Hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen?
Alleen eeuh, je toetsen mogen nog een tintje donkerder
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Very nice!
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
very nice verder:P
De vraag die ons allen op de tong brandt is:
Hoe heb je dat toetsenbord zo gekregen? Alle toetsen eraf, Geschuurd enz?
nog steeds een nickchange
netjes gedaan!
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
en nou je monitor nog!!!
[/domme-modus]
erg strak!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Wat voor verf is het btw??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je monitor valt uit de toon --> verfen!
hoe heb je het geverfd?????
WEBN & chill (@IBKR)
CASE: heb ik gewoon ligt geschuurd, en toen gespoten met mototip spuitbus. Veel dunne lagen.
MUIS: muis helemaal uit elkaar slopen. (k werkje). Die muis heb ik al 4 maanden geleden gedaan, en er is nog geen foutje te bekennen.
TOETSENBORD: Dat heb ik vandaag gedaan. Ligt schuren, en dan ff gewoon 4 dunne lagen aanbrengen. Het ging makkelijker dan ik had verwacht. Gewoon ff openschroeven. Dan heb je je bovenkant er af. En dan is het ff kutten om de onkant los te krijgen, maar de toetsen blijven gewoon zitten. Wees niet bang. Wat in totaal 1.5 uur werk mijn toetsenbord.
Al dit is gedaan met de zelfde spuitbus. (niet alles uit 1 bus maar het zelfde merk en kleur) MotoTip. Kost een geeltje.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
[lame-modus]
Nu je monitor nog
[/lame-modus]
Ik heb hetzelfde setje als jij, en ik ga denk ik hetzelfde doen

Verwijderd
Maar echt duz heel mooi gedaan....moet m''n hq08 ook maarres onderhanden gaan nemen....
Je moet me gewoon vertellen welke kleur verf dat is!
Maar echte manne spuiten de toetsen ook mee

Zie voor meer info
Waarvoor?Op zaterdag 12 mei 2001 20:52 schreef Power Boy het volgende:
Heb je er nog steeds geen letters op geplakt?
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Profiel van Jemoeder:
email: jeroen@freeworldforum.com
Geslacht: man
Nah....
OF je hebt een toffe vriend die je
zijn tweakers-account+email laat gebruiken,
en die het bovendien niet erg vindt dat je
z''n computer overspuit (mooi overigens ;p)
OF je zit de zaak gewoon te neppen en bent
die gast gewoon zelf
inkopperd van me! :):)
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Uit zijn/haar profile:Op zaterdag 12 mei 2001 20:57 schreef jemoeder het volgende:
.... En ik ben geen man! Er zijn ook vrouwen die het forum bezoeken!!
Gebruikersnaam: jemoeder
Voornaam:jan
Geslacht:Man
:?:?
Mujo was me voor
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Verwijderd
afplakken ?
knopjes er af ?
hoe ?
heb je daar foto''s van ?
btw, mod die monitor
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
The cyclographing developer
zeker wel een gaaf kleurtje en erg mooi gespoten
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
:?:?:?Op zondag 13 mei 2001 20:21 schreef dawuss het volgende:
heej BanDoge, krijg je geen pijn aan je ogen van die kast van jou?
Ik heb een gat in het front gezaagd, en een stuk opaal-plexiglas voorgeschroefd en dit stukje monnikenwerk erachter geschroefd. De schakelaar zit ernaast, samen met nog een schakelaar voor het bedienen van een extra outtake-fan bovenin.
[img]"http://gathering.tweakers.net/usericons/106/223.jpg"[/img]Het duivelsstaartje zit er helaas niet meer op; dit was een stuk plakplastic die jammer genoeg niet goed bleef zitten.
Op de zijkant staat in datzelfde plakplastic het BOFH-logo; daar komt dat staartje ook vandaan.:) Voor een totale beschrijving van de inhoud verwijs ik jullie door naar het stukje over het Kaj.-persoon.
Verwijderd
Jammer dat het picccie niet helemaal duidelijk is.
Enneh...
BOFH rulez
Verwijderd
Kan ik hier mn ccfl
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
vooral die middelste die is zo appart, dat kruisje is net zo rood als de rest maar toch appart
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dit topic is gesloten.
![]()