Toon posts:

[BC3] Floshdraad en Fannetjes van je Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom geregeld hier tegen dat jullie heatsinks van jullie videokaart afhalen met een schroevendraaier. Is het niet mogelijk en makkelijker omdat te doen met "Floshdraad/Tandzijde". Het is heel dun en geleid geen stroom. Je snijd dan als het ware je heatsink van je GPU af. Dan effen wat Thinner om de epox eraf te halen, en je heb een schone GPU zonder veel moeite.

Verwijderd

Zeg dat dan wat eerder!!! :P

Verwijderd

Goed idddeeee!!!!!!!!! :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

humm....idee....

thanx

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 21:04
Nu hebben we nog gewoon iemand nodig die het eens probeerd, het id klinkt iig al goed.

(en of het nu geleid of niet ... JE heatsink haal je er toch niet af als je vid kaart erin hangt?)

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik ren nu naar beneden om floshdraad te halen

be right back

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

mja en dan wat zet je erop ?

• Def_P
  • Niet online
Dan zou ik er gewoon een socket7 cooler opzetten.

Maar het wil niet lukken, ik heb hier een viper550, maar het wil er niet af. Al een meter of 3 draad versleten. Met enzonder oplossingsmiddel erbij. Met gaat de draad eerder kapot. Maar is nog niet veel gebeurd, zou ik hem eerst in de diepvriezer moeten doen?

Ps, is mijn oude kaart, dus mocht het mis gaan dan is da niet erg.

Verwijderd

Topicstarter
Soms heb ik van die ideeen :Y) Veel veiliger naar mijn idee ;)

Waar kan ik patent op dit idee aanvragen >:)

• Def_P
  • Niet online
Patent, dan moet het eerst werken.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 16:03 schreef Def_P het volgende:
Dan zou ik er gewoon een socket7 cooler opzetten.

Maar het wil niet lukken, ik heb hier een viper550, maar het wil er niet af. Al een meter of 3 draad versleten. Met enzonder oplossingsmiddel erbij. Met gaat de draad eerder kapot. Maar is nog niet veel gebeurd, zou ik hem eerst in de diepvriezer moeten doen?

Ps, is mijn oude kaart, dus mocht het mis gaan dan is da niet erg.
Of eerst effen met de fhon warm maken en dan met de floshdraad bezig. Snijd makkelijker.

• Def_P
  • Niet online
ok

ff fohn zoeken

• Def_P
  • Niet online
Ik heb wel het idee dat jordan het langer volhoud als Johnson&Johnson.

• Def_P
  • Niet online
Kan nergens de fohn vinden, vraag straks wel aan me zus, die is er nu niet.
Dus ga nu ff in de diepvriezer liggen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan je beter een stukkie nylon draad voor nemen, je weet wel dat spul dat ze gebruiken om te vissen is vele malen sterker, breekt dus niet zo snel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Is misschien ook een idee voor mensen die hun k6-2 willen uncappen (alu kapje van de core afhalen). Nu zit iedereen ook met een mesje te kloten waarbij sommigen doorschieten en de core raken.....

• Def_P
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 16:21 schreef hirogen het volgende:
Kan je beter een stukkie nylon draad voor nemen, je weet wel dat spul dat ze gebruiken om te vissen is vele malen sterker, breekt dus niet zo snel.
Dan haal ik ff fisdraad uit de garage, ben zo weer.

• Def_P
  • Niet online
Nouw, werkt allemaal niet. Heb nu na 10 min vriezer er een schroevendraaier onder gezet, en nu is i eraf.

Verwijderd

eh maarik heb nu een cpu coolertje op mijn coolframe van mijn geforce mx geplaatst maar helpt een compleete cpu cooler beter op die chip ?? dus coolblok en cooler ?

Verwijderd

het is flossdraad, maar ok

• Def_P
  • Niet online
Ja koelblok+fan.

Heb hier nog zo''n titan liggen, die gaat erop komen. Werkt het dan plaats ik die op mijn andere videokaart.

Ik ga nu ff teste, cya

• Def_P
  • Niet online
Ik heb net ff gedaan, gewoon menuut of 10 in de vriezer. En dan een grote schroevendraaier ertussen. En ding draait nu prima.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 16:05

Bene

list incomprehension

www.extreme-ice.alchemyzone.com/howto/rob/vid_heatsink/index.shtml is best een aardige methode om met schroevendraaier maar kleinere kans op beschadiging je heatsinkje te verwijderen.

Merkte wel dat als het echt met deze methode moet dat ook betekend dat je een half uur met je stanleymesje de veel te goede lijm aan het verwijderen bent.
Pagina: 1