[BC3] Fin van Coolermaster HDD cooler gesloopt

Pagina: 1
Acties:

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Mijn kleine zusje was met d''r kleine vingertjes in dat "gaatje" gegaan (niet doordenken >:)), kreeg d''r vinger tussen de fan waardoor er een vin afbrak. Natuurlijk is dat niet zo''n probleem, behalve dat ''ie nu tering veel lawaai maakt en hij trilt als de tering! Iemand idee of deze fans los te verkrijgen zijn? Ik heb geen flauw idee wat voor fan dit is.

edit:
Nu weet ik dat dus wél :). Volgens de coolermaster site is dit een 40x40x20 mm fan. Iemand idee waar die te halen zijn?

Verwijderd

Zal wel z''n 40mm fan zijn.
Die kun je wel bij een elektroboer of evt bij conrad krijgen.

Verwijderd

lokale pc/electronica boer heeft hem meestal wel, haal ik ook altijd mijn spullen lekker goedkoop en krijg nu vaste klanten korting omdat ik er bijna elke week kom

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kunt ook proberen het blad er weer aan te lijmen, schijnt best te willen..

hoe is het met die vinger afgelopen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
hezik dat is niet te doen. Als ik het goed bekijk zit die vin alleen aan de voorkant van de fan vast, en die vin is maar iets van 1mm breed.

Ik heb ook al een mailtje naar coolermaster gestuurd om te vragen of ze ook los te bestellen zijn.... nu is het maar hopen :Z