[BC3] First case mod

Pagina: 1
Acties:

• Gum
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Hoi hoi,

Wat vinden jullie van mijn HX08? Foto is van bagger kwaliteit helaas. Alle org. ledje vervangen door blauwe (spanned dat solderen in je CD-ROM) en een baybus gemaakt. 8-) Wil de kast binnekort ook nog gaan spuiten. Weet alleen nog niet in welke kleur.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/gum/DCP_0006.JPG

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 11:29
Ja dat wordt wel een strak kastje zo ! en die kast mooi metallic blauw ofzo past er mooi bij :) (wel goed aflakken als je metallic kleuren gebruikt) Ga zo door !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ziet er idd erg netjes uit op die foto''s. Succes met je kleur kiezen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

wat dacht je van titanium?

• Gum
Wat moet ik me daar bij voorstellen. Zilverachtig of zoiets???

B.T.W. Zit ook nog een Fan-bus in. *D

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
mooi gedaan iets te veel lampjes *naar mijn smaak* maar strak afgewerkt

ff samen gevat good job :P

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

Gaaf hoor, die blauwe ledjes. Post nog maar een paar fotoos zodra je de kast hebt gespoten..

• MrZed
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

MOOI!

Maar wat ik me afvraag is: Je hebt 4 ledjes naast elkaar, daarboven 4 schakelaars en daarboven nog 4 dingen, vertel eens waar die schakelaars en die dingen erboven voor dienen :)?

Groeten Rob

nog steeds een nickchange

• Gum
Dat is my selfmade Baybus. Hiermee kan ik de fan''s schakelen tussen 7V en 12V. Scheelt een hoop herrie in de winter :). Vooral de Intake (Sunon 120x120x38) wordt een stuk aangenamer om naast te zitten terwijl hij toch een flinke airflow houdt.

• MrZed
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Okey!

/me Boy gaat binnenkort ook modden :P

nog steeds een nickchange

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26
titanium = staalkleur...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Gum
Staalkleur lijkt mij wel heftig. Zit ook nog te denken aan mat zwart.

Hier heb ik nog een pic. met alle fan''s op 12V. Dan branden alle rode ledjes. >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/gum/Dcp_0003.jpg

Foto''s van de binnenkant volgen nog. Moet nl. de IDE kabels nog rounden. Voedingskabels heb ik wel al allemaal geround.

Verwijderd

Wou ook blauwe LED''s , toen hoorde ik dat die Kingbright krengen 150BF/stuk kostten , dan hou ek wel m''n standard LED''s hoor .

Wel mooie kast , en titanium is erg mooi bij mettalic blauw of zwart . Mijn kast is mettalic blauwe panelen en top , titanium drives en carbon front .

• Gum
5mm Blauwe led''s kosten F5,= de stuk. :'(
De 3mm variant is volgens mij nog duurder.

Maar het ziet er wel ergh kwel uit ''s avonds als het donker is. 8-)8-)8-)

Verwijderd

Mijn HX08 wordt nu gespoten, hoop dat ie deze week klaar is. Foto''s komen nog wel, effe iemand een digi camera afdingen >:)

Greetz

Verwijderd

5,- per ledje??

Die dingen kosten 2,- per stuk bij een goedkope electronica zaak. Zowel de 3 als 5 mm. Dat is nogsteeds veel vergeleken met andere kleuren ledjes, die kosten maar een stuiver per stuk.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:06

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

cool, die blauwe leds.. vooral de cd-rom speler.. daar verwacht je het helemaal niet :) zo''n blowhole vind ik altijd maar wat minder mooi, maja, das mijn smaak en als ie "af" is zal ie vast ''t vast beter lijken...
succes met de rest van de casemod!

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ziet er wel stoer uit die blauwe ledjes.! 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gum
Op zaterdag 12 mei 2001 18:03 schreef Marq het volgende:
5,- per ledje??

Die dingen kosten 2,- per stuk bij een goedkope electronica zaak. Zowel de 3 als 5 mm. Dat is nogsteeds veel vergeleken met andere kleuren ledjes, die kosten maar een stuiver per stuk.
Goedkope electronica zaak??? Welke dan, want dat scheelt meer dan de helft.
Pagina: 1