Toon posts:

[BC3] MS-6126 Overklokken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
k heb hier nog zo''n redelijk oud moederbord liggen van MicroStar. heeft iemand van de tweakers hier een beetje ervaring met het overklokken van dit moerdbordje of zijn er gewoon geen "jumpers" om dit te doen?????
Op het bordje staan wel de cijfers van de FSB
(66/75/82/...), mor geen jumpers te vinden

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het enige wat ik voor dat bord heb kunnen vinden is een nieuwe bios, misschien dat je het daar mee kunt proberen?

http://www.msi-computer.de/download/bios/61xx/w626ms13.exe

Op de nederlandse/taiwanese site wordt het bord uberhaupt niet genoemd, op de duitse weer wel (duitse MSI site is vaak vollediger)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik wel van die bios, mor ik denk ondertussen dat er geen jumpers op mijn mobo staan. Dat kan toch eh, dat MSI dat allemaal al voor-ingesteld heeft, in zo van die kleine chipjes of zow...

• BC3 Victim
Waarschijnlijker is het dat ze de jumpers niet gemonteerd hebben maar in de plaats daarvan draadbruggen die het bord instellen voor de CPU die er bij zit. Zeker als er wel melding van div. snelheden wordt gemaakt op het bord.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat dacht ik ook wel
moet ik die gewoon dan hersolderen of zow?

• BC3 Victim
Mooi laten zitten :)

Verwijderd

Topicstarter
niet te overklokken dus?
damn... ;(

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog iets aan toe te voegen?
Pagina: 1