[BC3] Sinds kort vastlopers

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Yo,

ik heb mn P3 450 op 504 lopen.
Dit heb ik al enkele maanden. en hij liep zo goed als nooit vast. Zoals jullie vast allemaal weten is het de laatste dagen goed warm buiten. De temperatuur in mn kamer is hierdoor natuurlijk ook gestegen.
Eigenlijk sinds het warm is buiten, loopt me pc soms na een tijdje vast. Toen het nog regende en koud was gebeurde dit niet.Er is nix aan mn pc veranderd qua configuratie/OS/hardware.

Laat ff weten wat je ervan denkt....

AmbuSH out

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 20:53

Robert

You have your answer..

klok hem dan terug en kijk of ie niet meer vastloopt |:(

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• BC3 Victim
Ja kan ik doen ja, maar ik wil me extra mhzjes graag behouden :7
Ik denk dat ik er dan maar misshien wat extra koeling op gooi ofzo.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

die 54mhz mis je dus echt niet

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

als ik jouw was betere koeling gebruiken.

lijkt mij logisch

• BC3 Victim
ik heb me 450 sinds vandaag op 600 draaien, maar ik denk dat ie net te warm werd, dus liep ie toch nog vast op 600 :( moet ik um weer laten afkoelen ofzo :'(

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
die vastlopers komen door de warmte..

ik heb er hier ook last van.. heb vandaag de hele dag met mijn computer in de kelder gezeten (18 graden daar) en toen ging het wel goed...

dus of terugklokken of een koelere plek zoeken (of gewoon niet computeren tot het wat koeler is buiten.. in de herfst ofzo >:))

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 23:01 schreef cheshire87 het volgende:
ik heb me 450 sinds vandaag op 600 draaien, maar ik denk dat ie net te warm werd, dus liep ie toch nog vast op 600 :( moet ik um weer laten afkoelen ofzo :'(
Face it... je proc gaat rockstable op 600MHz...

• BC3 Victim
ik heb mn P3 450 op 504 lopen.
Dit heb ik al enkele maanden. en hij liep zo goed als nooit vast... [knip] loopt me pc soms na een tijdje vast. Toen het nog regende en koud was gebeurde dit niet.
Laat ff weten wat je ervan denkt....
Ik denk dat het aardstraling is, of misschien is je buurman medium en straalt hij de negatieve energie tijdens het zgn. strijken wel in de richting van je computer >:)

Serieus, je geeft zelf het antwoord al..

Pagina: 1