<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Audi A8 W12 6.0
Wat wil je eruit zagen, een lambla?
jah weet ik maar nooit echt duidelijkOp vrijdag 11 mei 2001 21:40 schreef Aikon het volgende:
Sorry, maar gebruik de Search. Er zijn al wat topics hierover geweest (muis modden dan). Volgens mij gewoon openmaken en de led eraf slopen en een blauwe led erop solderen. Moet werken.
noujah wie niet waagt wie niet wint
is maar een muissie van 90 piekkie''s dus kan zo een nieuwe hale
hopen dat het klopt wat je zecht
en jah sonicboom ik wil alles blauw hebbe jah
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
ik hep er toen 1 muis mee vurneukt en da ga ik nie noggus doen!
ik zouw ut je nie aanraje, oowk al ben je da rooje lampie nog zow zat....
I see dead pixels...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En nu in het Nederlands graag |:(|:(Op vrijdag 11 mei 2001 22:00 schreef jotheman het volgende:
ik hep ut toen gedaan die mod, voor rood naar blauw, tracking ZOOG! niet doen!,
Leer GVD Nederlands randdebiel! Een keertje zo posten is wel geinig, als het een flauwe opmerking is ofzo, maar al je verhalen in dit soort crap taal is:r:r:rOp vrijdag 11 mei 2001 22:00 schreef jotheman het volgende:
ik hep ut toen gedaan die mod, voor rood naar blauw, tracking ZOOG! niet doen!,
Ze zouden je moeten bannen als je zo blijft doen:(:(
(nix persoonlijks, maar als je hier die posts zit te lezen wil je niet 5 min over 1 korte post doen:()
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik snap wat ie bedoelt dus is goed *ik wilde met deze topic wat reacite''s uitlokken van mensen die dit al een keer hebben geprobeertOp vrijdag 11 mei 2001 22:09 schreef Demoniac het volgende:
Ik wou het gaan proberen met een witte LED (blauwe van Conrad geven te weinig licht, ook de hele felle) maar ik heb nog nix besteld, en om nou voor 1 LED te gaan bestellen...
[..]
Leer GVD Nederlands randdebiel! Een keertje zo posten is wel geinig, als het een flauwe opmerking is ofzo, maar al je verhalen in dit soort crap taal is:r:r:r
Ze zouden je moeten bannen als je zo blijft doen:(:(
(nix persoonlijks, maar als je hier die posts zit te lezen wil je niet 5 min over 1 korte post doen:()
dus nu weet ik dat ik er met me klauwen af moet blijven dus dit gaat heel moeilijk worden
tnx for all fowks
Verwijderd
Verwijderd
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Ik hou ook van licht muizen..had eerst een mouseman 96.
Niet?
[Specs]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
da''s denk ik om te zorgen dat je niet als een gek dat ding gaat verschuiven...wat meer gewicht zet je minder snel in beweging..Op zaterdag 12 mei 2001 18:24 schreef Steveman het volgende:
Waarom zitten er in godsnaam gewichtjes in een muis, je legt je hand er toch op?? (lijkt me zwaar zat)
Verwijderd
juistem da moest ie wete en daar heppik um info ovur gegeve, kan me geen fuk schele wa jullie van mijn taal vinde, dur wordt begrepe wa ik bedoel dus das allus wa ik wil...Op vrijdag 11 mei 2001 22:28 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
ik snap wat ie bedoelt dus is goed *ik wilde met deze topic wat reacite''s uitlokken van mensen die dit al een keer hebben geprobeert
dus nu weet ik dat ik er met me klauwen af moet blijven dus dit gaat heel moeilijk worden(me handen jeuken nog al als ik iets in me hoofd haal
)
tnx for all fowks
I see dead pixels...
Schroef open,
Klap kleppie open,
verwijder knoppen uit deksel,
schroef gewicht eraf,
toetsen erin klikken,
in mekaar zetten,
dichtschroeven.
Koste mij 1,5 minuut, wie kan het snelleR?
Ow.. errug lekker trouwens, alleen je kabeltje mag niet los zijn, dan vliegt ie weg
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.