[BC3] iemand al een optiche muis gemod?

Pagina: 1
Acties:

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
zo jah ik zit er aan te denken om de rode led in me muis te vervange voor een blauwe *past mooier bij het geheel :P*

wie heeft dit ook al gedaan en dus tips :P

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sorry, maar gebruik de Search. Er zijn al wat topics hierover geweest (muis modden dan). Volgens mij gewoon openmaken en de led eraf slopen en een blauwe led erop solderen. Moet werken.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik had gister mijn muis open, en het ziet er ingewikkeld uit :(

Audi A8 W12 6.0

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Michiel michiel michiel :)
Wat wil je eruit zagen, een lambla?

• MICHIEL123
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 21:40 schreef Aikon het volgende:
Sorry, maar gebruik de Search. Er zijn al wat topics hierover geweest (muis modden dan). Volgens mij gewoon openmaken en de led eraf slopen en een blauwe led erop solderen. Moet werken.
jah weet ik maar nooit echt duidelijk

noujah wie niet waagt wie niet wint :)
is maar een muissie van 90 piekkie''s dus kan zo een nieuwe hale :)
hopen dat het klopt wat je zecht

en jah sonicboom ik wil alles blauw hebbe jah :)

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• jotheman
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

ik hep ut toen gedaan die mod, voor rood naar blauw, tracking ZOOG! niet doen!,
ik hep er toen 1 muis mee vurneukt en da ga ik nie noggus doen! :(
ik zouw ut je nie aanraje, oowk al ben je da rooje lampie nog zow zat....

I see dead pixels...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aikon
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 22:00 schreef jotheman het volgende:
En nu in het Nederlands graag |:(|:(|:(

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik wou het gaan proberen met een witte LED (blauwe van Conrad geven te weinig licht, ook de hele felle) maar ik heb nog nix besteld, en om nou voor 1 LED te gaan bestellen...
Op vrijdag 11 mei 2001 22:00 schreef jotheman het volgende:
Leer GVD Nederlands randdebiel! Een keertje zo posten is wel geinig, als het een flauwe opmerking is ofzo, maar al je verhalen in dit soort crap taal is:r:r:r
Ze zouden je moeten bannen als je zo blijft doen:(:(:(
(nix persoonlijks, maar als je hier die posts zit te lezen wil je niet 5 min over 1 korte post doen:()

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• MICHIEL123
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 22:09 schreef Demoniac het volgende:
Ik wou het gaan proberen met een witte LED (blauwe van Conrad geven te weinig licht, ook de hele felle) maar ik heb nog nix besteld, en om nou voor 1 LED te gaan bestellen...
[..]

Leer GVD Nederlands randdebiel! Een keertje zo posten is wel geinig, als het een flauwe opmerking is ofzo, maar al je verhalen in dit soort crap taal is:r:r:r
Ze zouden je moeten bannen als je zo blijft doen:(:(:(
(nix persoonlijks, maar als je hier die posts zit te lezen wil je niet 5 min over 1 korte post doen:()
ik snap wat ie bedoelt dus is goed *ik wilde met deze topic wat reacite''s uitlokken van mensen die dit al een keer hebben geprobeert :)
dus nu weet ik dat ik er met me klauwen af moet blijven dus dit gaat heel moeilijk worden :) (me handen jeuken nog al als ik iets in me hoofd haal :P)

tnx for all fowks

Verwijderd

ik heb mijn logitech muisman ook gemod. er zit een gewichtje in en dat heb ik eruitgehaald, wat een opluchting! heel die muis weegt nog maar 90gram!

Verwijderd

Ik heb mijn logitech optical mouseman wheel gemod... ik vond hem te zwaar en heb het gewichtje dat er in zit verwijdert. (ik hou van superlichte muisjes)

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:53

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

? zitten daar gewichtjes in? ook in m''n Microsoft IntelliEye dan?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik had na 5 minuten al dat gewichtje uit m''n mouseman wheel opt. gehaald.
Ik hou ook van licht muizen..had eerst een mouseman 96.

Niet?
[Specs]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarom zitten er in godsnaam gewichtjes in een muis, je legt je hand er toch op?? (lijkt me zwaar zat) |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

kan je niet zomaar doen, rood zit in een ander lichtzone dan blauw... dus je tracking gaat inderdaad sucken

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 18:24 schreef Steveman het volgende:
Waarom zitten er in godsnaam gewichtjes in een muis, je legt je hand er toch op?? (lijkt me zwaar zat) |:(
da''s denk ik om te zorgen dat je niet als een gek dat ding gaat verschuiven...wat meer gewicht zet je minder snel in beweging..

Verwijderd

Ik heb mijn MS intelleye getracht te modden, maar helaas. De rode kleur onderuit de nuis komt van 2 (twee ) witte LED''s die door een rode kunstof voetbase schijnen. Die base kan ik niet zo 1,2,3 namaken, en het is rood gekleurd kunstof, dus door-en-door rood ( geen verflaagje bedoel ik dus ) Ik heb de oorspronkleijk LED dan ook maar laten zitten, en alleen de achterste vervangen door een blauwe. Na wat uit geprobeerd te hebben nog maar ees open gemaakt; het blauwe licht werd door de rodekunstof danig teniet gedaan. Heb toen van binnen uit de hele omgeving van de nieuwe blauwe led, afgeschermd van het rode kunstof en gewoon een gaatje aan de achterkant van de muis erbij gemaakt. Heel verhaal en eindresultaat- nihil. Conclusie= Koop de Logitech Optical, daar zit al een blauwe standaard in :)

• jotheman
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Op vrijdag 11 mei 2001 22:28 schreef MICHIEL123 het volgende:

[..]

ik snap wat ie bedoelt dus is goed *ik wilde met deze topic wat reacite''s uitlokken van mensen die dit al een keer hebben geprobeert :)
dus nu weet ik dat ik er met me klauwen af moet blijven dus dit gaat heel moeilijk worden :) (me handen jeuken nog al als ik iets in me hoofd haal :P)

tnx for all fowks
juistem da moest ie wete en daar heppik um info ovur gegeve, kan me geen fuk schele wa jullie van mijn taal vinde, dur wordt begrepe wa ik bedoel dus das allus wa ik wil... |:( |:( |:(

I see dead pixels...

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Mod guide:

Schroef open,
Klap kleppie open,
verwijder knoppen uit deksel,
schroef gewicht eraf,
toetsen erin klikken,
in mekaar zetten,
dichtschroeven.

Koste mij 1,5 minuut, wie kan het snelleR?

Ow.. errug lekker trouwens, alleen je kabeltje mag niet los zijn, dan vliegt ie weg :)

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

Pagina: 1