[BC3] Gezocht: LCD met bijhorende kabel

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Wie verkoopt er me een werkende LCD met bijhorende kabel ?

Ik heb de balle verstand van die elektrische schakelingen en dergelijke, dus iemand die zich geroepen voelt om er eentje te maken voor mij moet me ff mailen op CBA@yucom.be (geen spamming aub)

De LCD mag maximum 140 mm breedt zijn en 40 mm hoog.

Het is de bedoeling dat ik één van die progjes die hier regelmatig passeren, zoals mp3''s spelen, systeem temp bijhouden, headlines tweakers.net en dergelijke.

De prijs is overeen te komen, je mag niet veel winst verwachten, maar je mag wel iets extra verwachten, naargelang de kosten van de LCD, bekabeling, tussenstukjes en dergelijk.

Alvast bedankt,

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik denk dat hier wel meer intresse in is??

ik persoonlijk wil dadelijk ook zon LCD ding in mn comp frotten (weet r nog geen zak van), maar de lol is eraf als je niet zelf maar, heeft r niet iemand zin om een GOEDE how-to te maken ??

greetz dennizz

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Ik heb er een besteld bij de afgelopen bestelactie en hopelijk heb ik em over een maand :) maar ik denk dat het heel moeilijk is om lcd scherm over te kopen, helemaal als je em kant en klaar wil.
Ik zou zeggen ga ff naar de topic eio.com bestelactie en vraag daar of iemand wil doorverkopen ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zet iets in V&A op tweakers.net want eerlijk gezegd is het niet de bedoeling dat er op het forum gehandeld, geruild oid wordt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen