Geen inspiratie
Oke, denk ik, erg leuk, maar hij hangt zometeen toch wel weer
Daarnet nog ff een klein uurtje Counterstrike gespeeld, ging ook uitstekend.
Temps:
idle:
System: 33c
Cpu: 34c
full load:
System: 34c
Cpu: 36-37c
Is dat ff
Als mensen het willen, wil ik wel ff wat pics posten van nieuwe videokaart cooler + wat benchmarks
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
heb geen geld genoegOp vrijdag 11 mei 2001 19:38 schreef PeeJee het volgende:
Het is verder harstikke mooi voor je enzo , en het is ook niet omdat er al zoveel voor je waren die hun P3-450 op 600 hadden draaien , maar we zitten tegenwoordig al tussen de 1 en 2 Ghz in .![]()
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
600Mhz draaid toch nog prima.... (wel positief blijven heOp vrijdag 11 mei 2001 19:38 schreef PeeJee het volgende:
Het is verder harstikke mooi voor je enzo , en het is ook niet omdat er al zoveel voor je waren die hun P3-450 op 600 hadden draaien , maar we zitten tegenwoordig al tussen de 1 en 2 Ghz in .![]()
hehe.. mijn athlon500 classic loopt lekker op 750
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
http://www.geocities.com/sylvester1987
Had geen zin om *weer* me videokaart d''r uit te halen
Ps: Ik ga straks beginnen met Prime 95 selftest, om te kijken of ie helemaal stabiel is
Openen met... » Internet eXplorer » Opslaan als xxxxxx.jpgOp vrijdag 11 mei 2001 20:08 schreef cheshire87 het volgende:
sorry, heb psp 7 nog niet geinstalleerd
EZ if U know how
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/